آغاز پویش سیل مهربانی در مدارس فارس


آغاز پویش سیل مهربانی در مدارس فارس

شیراز- ایرنا- رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد: پویش سیل مهربانی همزمان با سراسر کشور و با هدف یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان از نخستین روز بهمن‌ آغاز شد که 2 روز آدامه دارد.

محسن کلاری سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این خبر، افزود: پویش سیل مهربانی دانش‌آموزی علاوه بر یاری رساندن به سیل‌زدگان، اقدامی فرهنگی و اجتماعی به‌شمار می‌رود که برای تمام دانش‌آموزان کشور درس مهربانی، همدلی و همیاری و نوع‌دوستی را به همراه دارد.

او ادامه داد:کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و معلمان فارس در مدارس جمع‌آوری و تا روزهای ۵ و ۶ بهمن‌ به مرکز استان تحویل می‌شود و سپس در روز ۸ بهمن‌ماه برای هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس اظهار کرد: مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی با حضور فعالانه خود در این پویش، منش‌های تشکیلاتی را مرور می کنند و درس زندگی می‌آموزند.

به گفته‌ کلاری، اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان شامل پوشاک، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و غذای بسته‌بندی شده با تاریخ مصرف مدت دار، انواع لوازم بهداشتی و نوشت افزار است.

بارش باران سیل ‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده، شرایط را در سیستان و بلوچستان وخیم‌ کرده به طوری که میزان بارش‌ها در جنوب استان نسبت به سال گذشته ۲۶ برابر شده است و سرریز شدن آب از پشت سدهای این استان را در پی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت