886 معلم جدید در آموزش و پرورش البرز استخدام می شوند


886 معلم جدید در آموزش و پرورش البرز استخدام می شوند

کرج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: با توجه به کمبود نیروی آموزشی، 886  معلم جدید درآموزش و پرورش این استان استخدام می شوند.

رحمان درکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این سهمیه با توجه به نیاز استان به معلم به خصوص در پایه ابتدایی اختصاص یافته است.
وی با اشاربه اینکه متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش فقط ازطریق ثبت نام ، شرکت در آزمون سازمان سنجش و کسب امتیاز لازم انتخاب می شوند، تصریح کرد: از بین یک هزار و ۲۰۰ نفر معرفی شده از سوی سازمان سنجش ، ۸۸۶ نفر پس از طی مراحل قانونی جذب می شوند.
پذیرفته شدگان سه برابری ظرفیت بر اساس جدول زمان بندی برای تکمیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی مراجعه می کنند. مرحله اول بررسی مدارک و مستندات برای انجام مصاحبه علمی در پردیس های دانشگاه فرهنگیان امیر کبیر و حکیم فردوسی البرز انجام می شود.
وی اضافه کرد: معلمان جدید از میان دانش آموختگان مراکز آموزش عالی در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش انتخاب می شوند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: سالانه به علت مهاجرت ها، شاهد رشد بیش از ۱۲ هزار نفری جمعیت دانش آموزی در البرز هستیم که ضرورت دارد، نیروی انسانی استان نیز متناسب با این جمعیت افزایش یابد.
استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان