یک طرح زیرساختی در منوجان به بهره‌برداری رسید


یک طرح زیرساختی در منوجان به بهره‌برداری رسید

جیرفت - ایرنا - طرح خط انتقال برق به شهرک صنعتی شهرستان منوجان امروز (سه شنبه) با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح خط انتقال برق شهرک صنعتی شهرستان منوجان به خبرنگار ایرنا گفت: طرح خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی منوجان با اعتبار ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اجرا شد.

مسلم مروجی به برنامه سفر یک روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: در این سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان های منوجان، قلعه گنج، عنبرآباد و کهنوج تعدادی از صنایع در حال احداث و شهرک های صنعتی این شهرستان ها و ۲ طرح بزرگ صنعتی را نیز افتتاح می کند.

وی ادامه داد: این ۲ طرح جزو طرح های اقتصاد مقاومتی جنوب کرمان است که با سرمایه گذاری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث و برای ۵۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: همچنین در این سفر چند طرح زیرساختی شهرک های صنعتی به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در پایان این سفر جلسه رفع موانع تولید با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور و جمعی از مسئولان به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاری خصوصاً طرح های صنعتی، معدنی و تجاری موجود در حوزه شهرک های صنعتی جنوب کرمان در جیرفت برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه