هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد


هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بهترین فرصت معرفی داشته‌های انقلاب به جهانیان است و باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان استان مرکزی در اراک، افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مسئله از اهمیت داشته‌ها و دستاوردهای سترگ کشور کم نمی‌کند و کارنامه ایران اسلامی پر از دستاوردهایی است که هرکدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیر هستند.

وی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر ایثار و شهادت و نهضت خمینی است و هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: افراد جامعه مدیون انقلاب اسلامی هستند و باید قدردان آن باشندو در راستای پاسداری از ارزش‌های آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اکرمی تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برای اقتدار نظام اسلامی خون پاک خود را تقدیم کرد و همه باید برای حفظ این اقتدار و افزایش بیش از پیش آن بکوشند.

وی عنوان کرد: مدیرانی که انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشند برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر نیاز به بخشنامه ندارند و باید برنامه‌های این دهه به گونه‌ای طراحی شود که در شان انقلاب مقتدر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد با رعایت موازین اسلامی و انقلابی به‌ویژه برای نسل جوان مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر خوراک مورد نیاز جوانان و نوجوانان مورد بی‌توجهی قرار گیرد، دشمن به آن‌ها خوراک می‌دهد.

اکرمی اظهار داشت: رسالت و وظیفه آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در اجرای برنامه‌های متنوع برای جوانان و نوجوانان بیش از سایر دستگاه‌ها است و تشکل‌های مردم نهاد نیز در این راستا باید با جدیت وارد شوند.

وی گفت: رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر باید صرفه‌جویانه باشد و اجرای برخی برنامه‌ها و اقدامات مانند ساخت اینفوگرافی هزینه‌ چندانی ندارد اما اثرگذاری آن بالاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: انقلاب اسلامی با حضور پررنگ اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید و در اجرای برنامه‌های سالگرد این پیروزی بزرگ باید همه حضور داشته باشند و این دهه به عنوان دهه وحدت، همدلی و همراهی ایرانیان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس