مدیر انجمن سینمای جوانان استان مرکزی:15 اثر از هنرمندان استان به سرو ناز راه یافته اند


مدیر انجمن سینمای جوانان استان مرکزی:15 اثر از هنرمندان استان به سرو ناز راه یافته اند

در شصت وسومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان «سروناز» از استان مرکزی 15 اثر به جشنواره راه یافتند.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، مدیر انجمن سینمای جوانان استان از راه یافتن ۱۵ اثر شامل عکس، فیلمنامه و فیلم کوتاه به شصت و سومین جشنواره منطقه مرکزی که در شیراز برگزار می شود خبر داد.

سید سعید عبدالحمیدی با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت : این جشنواره قرار بود در آذر ماه برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با هجدهمین نمایشگاه کتاب شیراز به تاخیر افتاد و با تغییر تاریخ، از سوم تا ششم بهمن ماه در شیراز همزمان با نخستین جشنواره ملی سینما وادبیات برگزار می شود.

عبدالحمیدی تعداد آثار راه یافته در بخش رقابتی عکس در این جشنواره را ۸ تک عکس از امیر قادری، جعفر مجیدی، جابر غلامی، سید مهرداد شریفی، سمیه فروغی وفاخته جلایر نژاد ویک مجموعه عکس از محمد وروانی فراهانی عنوان کرد و گفت : در بخش فیلمنامه نیز یک اثر با نام «مکعب سفید» از امیر صالحی در این جشنواره افتخار حضور دارد.

وی متذکر شد : در بخش فیلم کوتاه نیز ۴اثر به نام های، «قسمت» ساخته حسن ساروقی، «بابایی» ساخته مظفر حسین خانی، «خانه سنگی» ساخته محمد علی یزدان پرست، و «کادیلاک» ساخته علیرضا ربیع مقدم به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته اند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان مرکزی افزود : در این دوره از جشنواره فیلم سازان، عکاسان، فیلم نامه نویسان ۱۰استان، مرکزی، فارس، اصفهان، قم، کرمان، هرمزگان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی واستان البرز در این رقابت حضور دارند که در روز ششم بهمن ماه برگزیدگان مشخص می شوند.

46

کد خبر 1344425

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید