15 بقعه متبرکه ایلام میزبان برنامه‌های دهه فجر است


15 بقعه متبرکه ایلام میزبان برنامه‌های دهه فجر است

ایلام - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: 15 بقعه متبرکه این استان دهه فجر امسال میزبان اجرای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی روز سه‌شنبه در نشست اعضای کارگروه اماکن مقدسه ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه‌ها را شامل برپایی خیمه‌های انقلاب، استقرار غرفه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان مسائل سیاسی و مذهبی، برپایی نمایشگاه‌های عکس از دستاوردهای نظام در حوزه عمران بقاع و اماکن مقدسه و جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب عنوان کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را تکریم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تبیین گفتمان این نهضت الهی و بیان خدمات نظام برای ملت بزرگ ایران عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح گفتمان و پیام‌های حیات‌بخش انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ایام سالگرد پیروزی نهضت الهی انقلاب اسلامی همچنین زمانی مغتنم برای تبیین و تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای ارزشمند این انقلاب الهی برای جامعه امروز بوده که باید قدردان آن بود.

عزیزی افزود: انقلاب اسلامی حیات دوباره‌ای برای ملت ایران به ویژه مستضعفان به ارمغان آورد و در واقع موجب احیا و حفظ کرامت انسانی برای ملت بزرگ ایران شد.

وی اضافه کرد: با توجه به وقایع اخیر و شرایط کنونی منطقه باید نسبت به برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اهتمام ویژه‌ای داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با اشاره به پیش‌بینی ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی در استان توسط این کارگروه گفت: در ایام دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع و مختلفی در جهت تکریم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403