اقدامات ویژه فولکس‌ واگن برای مسابقات قهرمانی یورو 2020 فوتبال


فولکس‌ واگن به‌ عنوان حامی اصلی مسابقات قهرمانی یورو2020 برخی محصولات خود را با ظاهری متفاوت به‌طرفداران فوتبال عرضه می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، از میان این مدل‌ها می‌توان به «Up» و نسخه برقی آن، پولو، تی-کراس، نسخه‌های مختلف گلف و گلف اسپرت‌ون، تی-راک، تیگوان، آل‌اسپیس، توران و شاران اشاره کرد که برای برگزاری مسابقات «UEFA» یورو ۲۰۲۰ که تابستان امسال برگزار می‌شود، آماده شده‌اند. اکثر این محصولات به‌رنگ آبی متالیک آتلانتیک مجهز شده‌اند و برچسب «United» روی ستون B آن‌ها نصب شده است.

اقدامات ویژه فولکس‌ واگن برای مسابقات قهرمانی یورو 2020 فوتبال

رینگ‌ها و شیشه عقب این خودروها نیز به‌رنگ مشکی درآمده است. همچنین در داخل اتاق از طراحی ویژه‌ای روی چرم صندلی‌ها استفاده شده است.

بسته به‌مدل‌های مختلف، روی سیستم مولتی‌مدیا این خودروها نیز تغییراتی اعمال شده که باعث تفاوت با نسخه‌های عادی این خودروها می‌شود.

همچنین امکانات خاصی همچون شارژ‌ بی‌سیم، رینگ‌های آلیاژی بزرگتر و کنترل اختصاصی سیستم مولتی‌مدیا برای برخی مدل‌ها درنظر گرفته شده است.

این محصولات تنها در کشور آلمان قابل سفارش‌گذاری هستند و البته برای تحویل آن‌ها مبلغ بیشتری نسبت به‌نسخه‌های عادی باید پرداخت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !