خانواده‌ای ثروتمند با پوششی عجیب در یک سریال لاکچری


خانواده‌ای ثروتمند با پوششی عجیب در یک سریال لاکچری نوشته خانواده‌ای ثروتمند با پوششی عجیب در یک سریال لاکچری اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

روزنامه خراسان نوشت: قبل از این که سریال نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی توزیع شود، سابقه منوچهر هادی در سینما، نمایش خانگی و تلویزیون می‌گفت که این کارگردان راه ساختن آثار پرمخاطب را به خوبی بلد است، بنابراین، سریال «دل» جزو یکی از امیدها برای جلب نظر مخاطبان شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آمد، اما پس از توزیع چند قسمت ابتدایی سریال، ورق برگشت و معلوم شد که منوچهر هادی این‌بار نتوانسته است نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

خانواده‌ای ثروتمند با پوششی عجیب در یک سریال لاکچری

خانواده‌ای ثروتمند با پوششی عجیب در یک سریال لاکچریسریال «دل» شروع چندان جذابی نداشت و اکنون پس از انتشار هفت قسمت از این مجموعه، همچنان واکنش‌ها و انتقادات منفی تماشاگران پابرجاست.

قصه کلیشه‌ای و تکراری یکی از اصلی‌ترین ایرادهای سریال «دل»

قصه تکراری و کلیشه‌ای آن است. اگرچه بسیاری از سریال‌های تلویزیون یا نمایش خانگی هم این مشکل را دارند، اما درباره این مجموعه، مشکل این است که قصه از اساس روی یک ماجرای کاملا تکراری بنا شده است؛ ازدواج «آرش» با دختری که خانواده‌اش با او مخالف هستند، وجود یک رقیب عشقی برای «آرش» به نام «مهران»، پیدا شدن سروکله عشق قدیمی «آرش» و به هم خوردن ازدواج «آرش» و «رستا»، همه و همه موضوعاتی بسیار تکراری هستند که تا به حال سوژه بسیاری از رمان‌های نوجوان پسند یا سریال‌ها بوده است.

راکد ماندن داستان روند قصه سریال «دل»

کُند که چه عرض کنیم، انگار متوقف شده است! جز قسمت اول و دوم سریال که گم شدن «رستا» و بر هم خوردن عروسی را نشان داد، بقیه قسمت‌ها به جست‌وجوهای بی‌فایده برای پیدا کردن «رستا» و سوال‌های تکراری از او درباره علت بر هم زدن مراسم عروسی گذشته است! هربار هم این سوالات بی‌پاسخ می‌مانند و هیچ اتفاق جدیدی در داستان نمی‌افتد. کش دادن بیش از حد قصه ساده و تکراری سریال، باعث شده است که حوصله مخاطب سر برود و انگیزه‌اش را برای تماشای ادامه قصه از دست بدهد. «دل» علاوه بر شروع، در پیشبرد قصه هم موفق نبوده است.

انتخاب نامناسب بازیگران

یکی دیگر از ویژگی‌های منفی سریال «دل» که از همان ابتدای سریال مورد انتقاد مخاطبان بود، انتخاب نامناسب بازیگران اصلی آن است. ساره بیات ۴۰ سال و حامد بهداد ۴۶ سال دارد، بنابراین برای بازی در نقش دختر و پسر جوانی که تازه در آستانه ازدواج هستند، گزینه مناسبی نیستند و نمی‌توانند برای مخاطب باورپذیر باشند. ابتدا قرار بود نقش «آرش» را محمدرضا گلزار بازی کند و زوج تکراری سریال «عاشقانه» در «دل» هم دیده شوند، اما به دلیل مشغله کاری او، این نقش به حامد بهداد واگذار شد. «مهران» رقیب «آرش» هم دست کمی از آن‌ها ندارد.

پوشش عجیب شخصیت‌ها

مسئله دیگری که در سریال «دل» مخاطب را پس می‌زند، سبک پوشش شخصیت‌های قصه است؛ «اتابک» بیشتر اوقات در خانه کراوات زده! «توران» همیشه لباس‌های مجلسی به تن دارد و انگار آماده رفتن به مهمانی است، «رابی» و «ناهید» هم همیشه با کفش پاشنه بلند در خانه راه می‌روند! هر چقدر هم یک خانواده ثروتمند و مرفه باشند، باز هم بعید به نظر می‌رسد که در طول زندگی روزمره در منزل، کراوات بزنند، با کفش پاشنه بلند راه بروند و لباس‌های مناسب مهمانی به تن داشته باشند! نوع پوشش کاراکترهای سریال، برای مخاطبان قابل باور و شبیه واقعیت زندگی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا