اعتراض نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی به محرومیت امام‌ مسجدالاقصی


اعتراض نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی به محرومیت امام‌ مسجدالاقصی

به‌دنبال ممنوعیت یک هفته‌ای ورود شیخ «عکرمه صبری» به مسجدالاقصی، نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی و نیز جنبش حماس این اقدام را محکوم کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «القدس العربی»، رژیم صهیونیستی شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجدالاقصی را به بهانه تحریک مردم به مدت یک هفته از حضور در مسجدالاقصی محروم کرد.

نمایندگان عرب محکوم کردند

نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی، این اقدام صهیونیست ها را محکوم و اعلام کردند: رفتار تحریک آمیز صهیونیست ها با هدف منصرف کردن مسلمانان از بازسازی مسجدالاقصی انجام می شود.

نمایندگان عرب گفتند: صهیونیست ها می خواهند محافظان مسجدالاقصی و بازدیدکنندگان را برای ورود به «باب الرحمه» به وحشت بیندازند.

نمایندگان عرب در ادامه اظهار کردند: مسجدالاقصی، حق خالص مسلمانان است و تلاش های احمقانه رژیم صهیونیستی، ملت فلسطین را نمی ترساند و مانع ورود آنان به مسجدالاقصی نمی شود، بلکه پایداری مردم را بیشتر خواهد کرد.

«منصور عباس، احمد الطیبی، امطانس شحاده، ولید طه و اسامه سعدی»، نمایندگان عرب پارلمان رژیم صهیونیستی برای ابراز همبستگی خود به منزل شیخ «عکرمه صبری» در قدس رفتند.

حماس محکوم کرد

«فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، نیز تصمیم رژیم صهیونیستی در حق خطیب مسجدالاقصی را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: سیاست رژیم صهیونیستی مبنی بر دور کردن فلسطینی ها از مسجدالاقصی، اراده ملت را در ادامه دفاع از این مسجد و مقدسات اسلامی کم نخواهد کرد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403