تاریخ جلسه دادرسی برای تجدیدنظر دوپینگ آندره یانونه مشخص شد


موتوجی پی ایران – تاریخ جلسه دادرسی مربوط به تجدیدنظر دوپینگ آندره یانونه برای لغو ممنوعیت حضور او در مسابقات موتورسواری برای 15 بهمن  (4 فوریه) تعیین شده و این بدین معنی است که او اولین مرحله تست های پیش فصل موتوجی پی 2020 را از دست خواهد داد. فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) چندی پیش اعلام کرد که موتورسوار تیم موتوجی پی آپریلیا پس از مثبت بودن...

موتوجی پی ایران – تاریخ جلسه دادرسی مربوط به تجدیدنظر دوپینگ آندره یانونه برای لغو ممنوعیت حضور او در مسابقات موتورسواری برای 15 بهمن (4 فوریه) تعیین شده و این بدین معنی است که او اولین مرحله تست های پیش فصل موتوجی پی 2020 را از دست خواهد داد.

فدراسیون جهانی موتورسواری (FIM) چندی پیش اعلام کرد که موتورسوار تیم موتوجی پی آپریلیا پس از مثبت بودن آزمایشش برای استروئید آنابولیک، با تعلیق موقت روبرو شده است. در بیانیه فدراسیون جهانی موتورسواری آمده بود:

تصمیم به حالت تعلیق موقت آقای آندره یانونه به دنبال دریافت گزارشی از آزمایشگاه معتبر WADA در Kreischa b. Dresden (آلمان) که حاکی از یافتن محلولی نامطلوب از یک ماده غیر مشخص در بخش 1.1.a) استروئیدهای آنابولیک آندروژنی اگزوژن (AAS) از لیست ممنوعه سال 2019، در یک نمونه ادرار جمع آوری شده توسط فدراسیون جهانی (FIM) از او در یک آزمایش درون مسابقه، در 3 سپتامبر 2019 و در سپانگ مالزی بوده است.

آقای آندره یانونه حق دارد که درخواست کرده و در آنالیز نمونه دوم یا B خود شرکت کند. یانونه از 17 دسامبر 2019 به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. از این رو از شرکت در هرگونه مسابقه یا فعالیت موتورسواری تا اطلاع بعدی منع می شود.

تاریخ جلسه دادرسی برای تجدیدنظر دوپینگ آندره یانونه مشخص شدتاریخ جلسه دادرسی برای تجدیدنظر دوپینگ آندره یانونه مشخص شد الکس اسپارگارو – آپریلیا

اولین مرحله از تست های پیش فصل موتوجی پی 2020 از 17 بهمن ماه در مالزی آغاز خواهد شد. پس از شنیدن همه شواهد، دادگاه 45 روز برای تصمیم گیری در مورد حکم نهایی زمان نیاز خواهد داشت، اگرچه احتمالاً آپریلیا و یانونه نیز خواهان بازه زمانی کمتری برای اعلام حکم باشند با توجه به اینکه زمان زیادی برای آغاز فصل پیش رو باقی نمانده و بازه زمانی اعلام حکم اولیه بسیار کم بوده است.

بسته به حکم، یانونه می تواند تا 4 سال با ممنوعیت رقابت روبرو شود. در صورت عدم حضور یانونه در تست های سپانگ، یحتمل موتورسوار تست آپریلیا، بردلی اسمیت در کنار الکس اسپارگارو ترکیب این تیم را تشکیل خواهند داد. اگرچه هفته گذشته رسانه های ایتالیایی گزارش دادند که آپریلیا با قهرمان موتورسواری، مکس بیاجی نیز تماس هایی را داشته اند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی