تیم فوتسال حفاری اهواز را در بازی برگشت می‌بردیم


تیم فوتسال حفاری اهواز را در بازی برگشت می‌بردیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه تیمش در بازی رفت 6 بر 5 نتیجه را به تیم مقابل واگذار کرده بود گفت: باید در بازی برگشت تیم حفاری را می‌بردیم.

علیرضا افضل دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشکر از حضور پرشور هوادارن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی مقابل حفاری اهواز افزود: شاگردانم در بازی با تیم حفاری اهواز خوب دویدند و جنگیدند و به چیزی که مستحق آن بودند، دست یافتند.

سرمربی تیم مس سونگون با اشاره به اینکه ما به برد مقابل حفاری نیاز داشتیم، خاطرنشان کرد: مهم نبود این بازی با چه تعداد گل تمام شود، بلکه پیروزی در بازی برگشت از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا که با شکست در این بازی از ادامه رقابت ها حذف می شدیم.

افضل در خصوص گل خوردن راحت تیمش نیز عنوان کرد: تاکتیک تیم در مقابله با پاور پلی کمی ایراد دارد که باید در بازی های بعدی جبران کنیم و این نقیصه به خود بنده برمی گردد که باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی این ضعف را جبران کنیم.

وی در مورد نوع بازی شاگردانش اذعان کرد: بدلیل اینکه در اهواز تیم حفاری با ما محکم بازی کردند، لذا این بازی هم این را می طلبید تا ما هم در بعضی از صحنه ها محکم بازی کنیم که شاید در نظر بعضی ها بازی خشنی باشد.

افضل در مورد این مطلب که تیم مس در نبود بازیکنی قهاری مثل مهدی جاوید هم یک تیم قدرتمندی است، افزود: در اینکه جاوید بازیکن بزرگی است و کمک زیادی به تیم ما می کند، شکی نیست و نبود وی در این بازی بسیار مشخص بود ولی از آنجاییکه بازی فوتسال یک بازی تیمی می باشد بازیکنانم امروز فعل خواستن را صرف کردند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال، مقابل تیم حفاری اهواز را ۸ بر ۴ شکست داد تا تکلیف برنده این ۲ تیم در بازی سوم که چهارشنبه از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو