سرمربی حفاری اهواز: مهمترین هدفمان ارایه بازی تماشاگرپسند است


سرمربی حفاری اهواز: مهمترین هدفمان ارایه بازی تماشاگرپسند است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز با اشاره به اینکه تیم مس سونگون در بازی برگشت بهتر ظاهر شد و بازی را به سود خود خاتمه داد، گفت: مهمترین هدفمان ارایه یک بازی تماشاگرپسند است

به گزارش ایرنا، کیاوش علاسوند دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم اینکه بازی امروز برای ما با شکست همراه بود، ولی بازیکنانم بازی خوبی ر به نمایش گذاشتند و در حد و اندازه خودشان ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز با بیان اینکه از اول مشخص بود این بازی با نتیجه پرگل خاتمه می یابد، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم حفاری اهواز به خاطر لغو پرواز با اتوبوس به تبریز آمده اند و نبود استراحت کافی و تمرین مناسب باعث شکست در بازی برگشت شد.

علاسوند در خصوص درگیری بعد از بازی بیان کرد: گویا افرادی به بازیکنانم فحاشی کرده بودند که با ورود ما به رختکن این کار ادامه داشت و در نهایت ختم به خیر شد.

وی با تایید فحاشی در اهواز به بازیکنان مس سونگون اظهار کرد: نمی گویم نبوده و نیست ولی این قضیه آنقدر بزرگ نبود که روی آن تمرکز کنند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز با بیان اینکه هدف تیم حفاری از آمدن به تبریز ارائه یک بازی خوب و تماشایی بود، اذعان کرد: تیم مس سونگون با برد امروز، فشار روانی را که روی بازیکنانش به وجود آمده بود، برطرف کرد و در بازی سوم بازی روان تری را به نمایش خواهد گذاشت.

دیدار برگشت ۲ تیم مس سونگون و حفاری اهواز با نتیجه ۸ بر ۴ به سود تیم مس خاتمه یافت تا تکلیف این ۲ تیم به بازی سوم که فردا در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود، مشخص شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا