شجاع خلیل زاده مدافع جدایی ناپذیر پرسپولیس


شجاع خلیل زاده مدافع جدایی ناپذیر پرسپولیس

مدافع محبوب هواداران پرسپولیس با تصمیم خود مبنی بر ادامه همکاری با سرخپوشان اکنون چهره ویژه این تیم برای نیم فصل دوم محسوب می‌شود. نوشته شجاع خلیل زاده مدافع جدایی ناپذیر پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شجاع خلیل زاده مدافع جدایی ناپذیر پرسپولیس

آیا شجاع می تواند با سرمربی گری یحیی باز هم بدرخشد ؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱:۰۰
شجاع خلیل زاده مدافع جدایی ناپذیر پرسپولیس

مدافع محبوب هواداران پرسپولیس با تصمیم خود مبنی بر ادامه همکاری با سرخپوشان اکنون چهره ویژه این تیم برای نیم فصل دوم محسوب می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده که در سومین فصل حضورش در پرسپولیس همچنان جزو مهره‌های تاثیرگذار سرخپوشان محسوب می‌‎شود، در نقل و انتقالات زمستانی حواشی و شایعات زیادی را حول نام خود می‌دید. موضوعی که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سرخپوشان نیز به آن اشاره کرد و مدعی شد که شجاع خلیل زاده علیرغم در اختیار داشتن پیشنهاد مناسب برای جدایی، تصمیم به ادامه همکاری با این تیم گرفته است.

خلیل زاده که طی مدت حضورش در جمع سرخپوشان توانسته از محبوبیت مناسبی بین هواداران برخوردار شود، با نمایش کیفی و آمار مناسب در خط دفاعی این تیم، اکنون جزو نیروهایی است که یحیی گل محمدی در ادامه فصل روی او حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد. بازیکنی که در نیم فصل اول یکی از کامل‌ترین مدافعان این تیم علیرغم فشاری که متحمل شده بود، لقب گرفت و با دقت بالای پاس و بازپس‌گیری توپ توانست در جمع برترین نفرات تیم، نیم فصل را در نهایت با صدرنشینی خاتمه دهد.

شجاع خلیل زاده اکنون با عبور از پیشنهاد جدایی از این تیم، در سودای دستیابی به موفقیت دیگری در جمع سرخپوشان و اینبار با هدایت یحیی گل محمدی خواهد بود و باید دید با تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی نیز شانس بار دیگر به او چشمک خواهد زد و قادر خواهد بود با نمایش کیفی مناسب، در جمع ملی پوشان نیز حاضر شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در