افشای حضور افراد نفوذی در تظاهرات لبنان


رکنا: در جلسه‌ اضطراری امروز لبنان که با حضور میشل عون، رئیس‌جمهور و فرماندهان امنیتی برگزار شد، اعلام شد تعدادی نفوذی با حضور در تظاهرات این کشور جو را متشنج کرده و آشوب به راه انداخته‌اند.

به گزارش رکنا، در جلسه‌ای که امروز با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان امنیتی لبنان برگزار شد، اعلام شد تعدادی نفوذی با حضور در تظاهرات این کشور جو را متشنج کرده و آشوب به راه انداخته‌اند.

طبق اعلام پایگاه خبری النشره، منابع آگاه فاش کردند در نشست امنیتی که در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون، رئیس جمهور لبنان برگزار شد، سران امنیتی، گزارش‌هایی از تحولاتی که پس از تاریخ ۱۷ اکتبر تا امروز رخ داده را ارائه دادند که این گزارشها، از حضور افرادی نفوذی در صفوف تظاهرکنندگان حکایت داشت که به اقدامات آشوبگرانه و آسیب رساندن به نیرو‌های امنیتی دست زده اند.

این منابع همچنین اعلام کردند بحث و بررسی‌هایی در خصوص اقداماتی که قرار است سران امنیتی آن را انجام دهند، صورت گرفت؛ همچنانکه مقرر شد تا از تظاهرکنندگان مسالمت آمیز در تمامی مناطقی که تظاهرات در آن برگزار می‌شود، حمایت صورت گیرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد از تمامی دارایی‌های عمومی و خصوصی طبق اقدامات مشخصی حمایت شده و نیز از اقدامات گروه‌های خرابکاری که اطلاعات آن‌ها در دست دستگاه‌های امنیتی است، جلوگیری به عمل آمده و با دستگاه‌های قضایی برای اجرای قوانین هماهنگی به عمل آید.

این منابع همچنین اعلام کردند میشل عون، رئیس جمهور لبنان خواهان هماهنگی میان دستگاه‌های امنیتی از طریق یک اتاق عملیات مشترک شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد