مبلغان دینی جامعه را از آثار سوء فرقه‌های انحرافی آگاه کنند


مبلغان دینی جامعه را از آثار سوء فرقه‌های انحرافی آگاه کنند

شهرری - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: با توجه به اینکه فعالیت دشمنان در حوزه فرهنگی گسترش یافته است، مبلغان دینی باید جامعه را از اثرات سوء فرقه‌های انحرافی آگاه کنند.

حجت الاسلام علی کنگرلو عصر دوشنبه در کارگاه آموزشی نقد فرقه ها و مذاهب که با حضور بانوان مبلغ دینی شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نخبگان و جوانان تحصیلکرده را مورد هدف قرار داده اند.
وی ادامه داد: هوشیاری، اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه موجب پیشگیری از بروز معضلات فرهنگی می شود.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری افزود: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت بین تمامی گروه ها و ادیان جامعه است اما دشمن می خواهد با انواع ترفندها، تفرقه بیندازد.
وی عنوان کرد: امروز آمر. یکا و همدستانش دیگر از سلاح نظامی و جنگ برای تحقق اهداف خود استفاده نمی کنند بلکه با به راه انداختن جریان های مختلف فرهنگی قصد تحقق به اهداف پلید خود را دارند.
کنگرلو خاطر نشان کرد: جریانات فرقه ها و ادیان به دلیل نفوذ در اذهان ایجاد شده تا به فرهنگ و تفکرات آسیب وارد کند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: سیستم های اطلاعاتی غرب با جریان سازی قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.
وی اضافه کرد: ترویج بدحجابی و ایجاد تفرقه بین مذاهب از برنامه ها و اهداف دشمنان برای برهم زدن امنیت و تحقق اهداف پلیدشان است.
کنگرلو افزود: حفظ شعائر اسلامی از راهکارهای موثر و مطلوب در برابر جنگ نرم دشمنان به شمار می‌رود.
این مسئول تاکید کرد: شبکه های مجازی امروز وسیله و ابزاری برای تحقق اهداف دشمنان است که باید همگان در این حوزه هوشیار باشند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری اضافه کرد: تخریب جایگاه علما، ایجاد اختلاف و فتنه و انحراف در کشورهای اسلامی از اهداف دشمنان مکتب قرآن و اسلام به شمار می ر ود.
وی یادآور شد: مدافعان حرم، انتقال دهندگان انقلاب اسلامی به عراق، سوریه و تمامی نقاط جهان هستند و قطعا دشمن در تحقق اهداف خود ناکام خواهد ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا