استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد


استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد

استاندار گلستان گفت: شهرک گیاهان دارویی در بش اویلی شهرستان گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند.

هادی حق‌شناس امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی، با تأکید بر اعتماد مردم به‌عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی، اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و امیدآفرینی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی موجب پیشرفت و رشد استان می‌شود.

وی افزود: مدیریت استان از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی حمایت می‌کند و بر این باوریم که آنان می‌تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشند.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت پارک ملی گلستان، یادآور شد: یک‌سوم تنوع پرندگان ایران، نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک‌هشتم گونه‌های گیاهی ایران در این پارک قرار دارد و ما باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی استفاده و زیرساخت‌های گردشگری را تقویت کنیم.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که توسعه نرم‌افزاری از توسعه سخت‌افزاری پراهمیت‌تر است.

وی ادامه داد: بنیه اقتصادی کشور قوی است و به‌رغم ۴۰ سال تحریم‌های گوناگون با حمایت مردم فعالیت و ادامه مسیر صورت می‌گیرد.

استاندار گلستان بابیان پیشرفت‌های صورت گرفته در استان، گفت: در سال ۹۲ تنها ۳ هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود اما در حال حاضر عملیات زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایان‌یافته و ۴۰ هزار هکتار دیگر در دست اقدام قرار دارد و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص صددرصدی نیز به آن اختصاص‌یافته است.

وی بیان کرد: در ابتدای سال جاری بودجه استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که تا به امروز به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس تصریح کرد: در سال جاری تنها ۱۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل سد نرماب تخصیص‌یافته و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده کنیم.

استاندار گلستان: شهرک گیاهان دارویی گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس