مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای به رغم تبلیغات سوء دشمنان در امن ترین کشور منطقه برگزار شد


مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای به رغم تبلیغات سوء دشمنان در امن ترین کشور منطقه برگزار شد

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به رغم تبلیغات سوء دشمنان، در کشور ایران، امن ترین کشور منطقه برگزار شد.

مهرعلیزاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در 30 دی ماه در بجنورد برگزار شد، اظهارکرد: آمریکا بعد از دریافت سیلی محکم از جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنایتی که مرتکب شده بود، سعی بر این داشت تا در یک نظام تبلیغاتی ایران را منطقه ای ناامن جلوه دهد، این درحالیست که اکنون شاهد حضور 20 کشور با 100 ورزشکار در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش های زورخانه ای یک اقدام ابتکاری از سوی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این فدراسیون از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرد و 19 سال است که در جهان فعالیت می کند و اکنون 85 کشور عضو این فدراسیون هستند.

مهرعلیزاده ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی منظم در کشورهای مختلف، ایجاد فدراسیون ملی، ایجاد زورخانه در کشورهای مختلف و ... از جمله اقدامات این فدراسیون است.

وی تصریح کرد: ایرانیان افتخار می کنند که ورزشکاران از سراسر جهان، با این رشته ورزشی که قدمت سه هزار ساله دارد وارد گود می شوند و فرهنگ غنی ایران اسلامی در دنیا خود را به نمایش می گذارد.

سومین دور از مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد از امروز(30 دی ماه) آغاز و تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج