آلمان قرار است میزبان بعدی نشست بین الافغانی باشد


ریاست اجراییه می گوید که نماینده خاص آلمان برای افغانستان و پاکستان در دیدارش با عبدالله عبدالله از میزبانی المان برای نشست های بعدی بین الافغانی خبر داده است. ریاست اجراییه در یک خبر نامه ای گفته است که داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی با مارکوس پوتزل، نماینده‌ خاص آلمان برای افغانستان و پاکستان دیدار کرده است. در این...

آلمان قرار است میزبان بعدی نشست بین الافغانی باشد

ریاست اجراییه می گوید که نماینده خاص آلمان برای افغانستان و پاکستان در دیدارش با عبدالله عبدالله از میزبانی المان برای نشست های بعدی بین الافغانی خبر داده است.

ریاست اجراییه در یک خبر نامه ای گفته است که داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی با مارکوس پوتزل، نماینده‌ خاص آلمان برای افغانستان و پاکستان دیدار کرده است.

در این خبر نامه آمده است: “پوتزل در باره تلاش‌ها و برنامه‌های کشورش برای میزبانی نشست بین‌الأفغانی در ماه‌های آینده به هدف دست‌یافتن به صلح معلومات داد و از تلاش‌های بین‌المللی برای صلح حمایت کشورش را اعلان کرد.”

این خبر نامه همچنان افزود که داکتر عبدالله از کمک‌ها و تلاش‌های کشور آلمان برای دست‌یافتن به صلح دایمی در افغانستان تشکری کرده است.

داکتر عبدالله همچنان تأکید کرد که از تلاش‌های آلمان برای صلح و نشست بین‌الأفغانی به میزبانی آلمان حمایت می‌کنیم.

دو طرف همچنان در باره روابط دوجانبه میان افغانستان و آلمان و روابط منطقه‌ئی افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل