شرایط فروش سایپا کوییک آر در 1 بهمن 98


شرایط فروش سایپا کوییک آر در 1 بهمن 98

شرایط فروش سایپا کوییک آر در 1 بهمن 98 اعلام شد. در این طرح فروش خودرو سایپا کوییک R به صورت فروش اقساطی فوری در 1 بهمن 98 به بازار عرضه می‌شود. گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت 10 صبح روز 1 بهمن 98 خودرو سایپا کوییک R را به صورت فروش اقساطی فوری... نوشته شرایط فروش سایپا کوییک آر در 1 بهمن 98 اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

شرایط فروش سایپا کوییک آر در 1 بهمن 98 اعلام شد. در این طرح فروش خودرو سایپا کوییک R به صورت فروش اقساطی فوری در ۱ بهمن ۹۸ به بازار عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از ساعت 10 صبح روز 1 بهمن 98 خودرو سایپا کوییک R را به صورت فروش اقساطی فوری به مشتریان خود عرضه کند. در این طرح فروش قیمت خودرو کوییک آر 68 میلیون و 326 هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین مشتریان از وام 3 میلیون تومانی با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه در این طرح فروش بهره‌مند می‌شوند. موعد تحویل این خودرو نیز 30 روز پس از پذیرش عنوان شده است. در ادامه جزئیات شرایط فروش خودرو کوییک R در 1 بهمن 98 را مشاهده می‌کنید:

نکته مهم:

تمامی متقاضیانی که طی 18 ماه اخیر برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند یا در این بازه زمانی به آنها خودرو تحویل داده شده است، در این بخشنامه فروش امکان ثبت نام نخواهند داشت. از این رو هر ثبت نامی که بر خلاف این بند از بخشنامه باشد، توسط شرکت به صورت یک‌طرفه باطل می‌شود.

شرایط فروش سایپا کوییک آر – 1 بهمن 98

موعد تحویل این خودرو 30 روز پس از پذیرش خواهد بود.

نام خودرو قیمت مبلغ وام شرایط بازپرداخت
کوییک آر 68 میلیون و 326 هزار تومان 3 میلیون تومان 3 چک 4 ماهه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟