ثبت 25 گل در جام گیل، هفته ای پرگل در لیگ برتر گیلان


ثبت 25 گل در جام گیل، هفته ای پرگل در لیگ برتر گیلان

رشت - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل با انجام هفته بیستم و ثبت 25 گل پیگیری شد.

در جریان این رقابتها و در بازی های انجام شده از هفته بیستم که طی چند روز برگزار شد، تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر، شهرداری کلاچای و شهید املاکی لنگرود برابر حریفان خود پیروز شدند و سه دیدار نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید که ماحصل رقابت های این هفته، به ثمر رسیدن ۲۵ گل بود تا رقابت های لیگ برتر گیلان یکی از پرگل ترین هفته های خود را سپری کند.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم های فوتبال دخانیات گیلان و معلم شفت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز از این دیدار را کسب کند.

در دیگر بازیهای برگزار شده این هفته نیز، تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر در یک بازی برتر با نتیجه پرگل چهار بر صفر تیم شهرداری کوچصفهان را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا و ملوان ب بندرانزلی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده این هفته، تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با نتیجه سه بر یک برابر شهرداری ماسال به برتری رسید و بازی تیم های فوتبال شهرداری بندرانزلی و سردارجنگل گوراب زرمیخ با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اما در پرگل ترین بازی این هفته و همچنین یکی از پرگل ترین بازی های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های شهرداری کلاچای و معلم شاندرمن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری کلاچای در یک بازی یکطرفه و پرگل، با نتیجه ۹ بر یک حریفش را شکست داد.

در این دیدار، تیم فوتبال شهرداری کلاچای با استفاده مناسب از فرصت های به دست آمده ، ۹ بار دروازه تیم معلم شاندرمن را باز کرد و در نقطه مقابل نیز تیم معلم شاندرمن فقط یک بار موفق به گلزنی شد تا علاوه بر اینکه شهرداری کلاچای هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند، پرگل ترین بازی هفته را نیز به نام خود ثبت کند.

در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته بیستم ، تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ با انجام ۱۹ مسابقه و کسب ۴۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با ۱۸ بازی و کسب ۳۸ امتیاز دوم است، شهرداری رضوانشهر با ۱۹ بازی و کسب ۳۳ امتیاز در مکان سوم قرار دارد، تیم های شهرداری کلاچای و شهرداری ماسال نیز با ۳۰ امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، ۱۳ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت ، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات