استاندار کرمان بر تسریع بازسازی راه‌های ارتباطی جنوب کرمان تاکید کرد


استاندار کرمان بر تسریع بازسازی راه‌های ارتباطی جنوب کرمان تاکید کرد

جیرفت - ایرنا - استاندار کرمان در سفر به جنوب استان از منطقه محروم و سیل‌زده مارز در شهرستان قلعه‌گنج بازدید و بر تسریع عملیات بازسازی و بازگشایی راه‌های ارتباطی این منطقه تاکید کرد.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان عصر امروز (دوشنبه) در جمع اهالی روستای راین‌قلعه دهستان مارز گفت: احداث جاده مارز در حال اجراست و سعی می‌کنیم هرچه زودتر راه آسفالته این منطقه را به بهره‌برداری برسانیم.

فرخنده کامرانی دهیار روستای مارز در حاشیه این بازدید گفت: اهالی دهستان مارز تنها درخواستشان، آسفالت شدن جاده این دهستان بود.
وی افزود: در بارندگی‌های اخیر جاده خاکی دهستان مارز تخریب و عبور و مرور به کندی و سختی انجام می‌شود به طوری که امروز ظهر خودروهای استانداری مجبور به توقف شدند و تنها استاندار با یک خودروی کمک‌دار توانست به روستای راین‌قلعه برود.
کامرانی اظهار داشت: دهستان مارز متشکل از ۱۴ پارچه آبادی و روستا و دارای پنج هزار نفر جمعیت است که بیشتر آنها در مناطق کوهستانی سکونت دارند.

استاندار کرمان در این سفر همچنین از مدرسه ابتدایی راین‌قلعه بازدید و با معلمان و دانش‌آموزان دیدار کرد و مشکلات آموزشی این منطقه را جویا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...