تصاویر شیائومی می 10 پرو 5G فاش شد


تصاویر شیائومی می 10 پرو 5G فاش شد

تصاویری احتمالی از گوشی پرچم‌دار شیائومی می ١٠ پرو 5G در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. این تصاویر برخی مشخصات ظاهری پرچم‌دار آتی شیائومی را فاش می‌کنند.

شیائومی معمولاً گوشی پرچم‌دار خود را در ماه فوریه یا مارس (اسفند یا فروردین) معرفی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که اکنون می‌توانیم نگاهی کلی به دستگاه رده‌بالای آتی این شرکت داشته باشیم.

افشاگری در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری از یک گوشی منتشر کرده؛ علائم تصویر و بسته‌بندی نشان می‌دهد که گوشی مذکور شیائومی می 10 پرو 5G است.

تصاویر منتشر شده از جزئیات اصلی دستگاه آتی را نشان می‌دهند. ویژگی‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌شود عبارت‌اند از Hi Res Audio (مانند می نوت ١٠)، دوربین پشتی چهارگانه که ظاهراً دارای حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است و بلندگو که هم در بالا و هم پایین دستگاه قرار گرفته است.

تصاویر شیائومی می 10 پرو 5G فاش شد

همچنین می‌توان تأیید کرد که صفحه‌نمایش از نوع خمیده‌ی دوطرفه با حفره‌ای در سمت چپ برای دوربین سلفی است. چیزی که مشخص است عدم وجود دوربین سلفی پاپ‌آپ است. نمی‌توان کاملا مطمئن بود که گوشی مذکور دارای اینفرارد است یا خیر؛ اما قطعا جک هدفون از این گوشی حذف شده است.

یکی از تصاویر منتشر شده شارژر ۶۵ واتی را نشان می‌دهد، به این معنی که شیائومی میت ۱۰ پرو نسخه 5G همراه‌با اوپو رینو آیس، حداقل روی کاغذ، سریع‌ترین زمان شارژدهی را ارائه می‌دهند. گوشی اوپو یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که طی مدت ۳۵ دقیقه شارژ می‌شود؛ اما در مورد باتری می ۱۰ پرو 5G هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

تصاویر شیائومی می 10 پرو 5G فاش شد

تصاویر شیائومی می 10 پرو 5G فاش شد

شیائومی ماه گذشته با حضور در کنفرانس اسنپدراگون تک (Snapdragon Tech) تائید کرد که می ١٠ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توان حدس زد که می ١٠، می ١٠ پرو 5G یا هر دوی این گوشی‌ها از تراشه‌ی مذکور استفاده می‌کنند. با این حال هنوز هیچ‌یک از این تصاویر به‌سرعت به‌طور رسمی تأیید نشده‌اند؛ بنابراین در نظر داشته باشید که ممکن است این تصاویر واقعیت نداشته باشند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

.btncamp.btncamp:hover.btncamp a

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس