برگزاری یادواره فجرآفرینان شهید گیلان در 17 بهمن


برگزاری یادواره فجرآفرینان شهید گیلان در 17 بهمن

مدیرکل بنیاد شهید گیلان از برگزاری یادواره 63 شهید گیلانی دوران انقلاب اسلامی همزمان با 17 بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: دهه فجر فرصت خوبی است تا از فجرآفرینان به عنوان صاحبان اصلی این ایام یاد کنیم.

عبدالله پاکاری امروز در ستاد یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان که در بنیاد شهید برگزار شد، با اشاره به ورود انقلاب به دهه پنجم حیات مبارک و نورانی خود، گفت:‌ دشمنان اسلام و انقلاب در طول ۴۱ سال گذشته از هیچ توطئه و ترفندی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذشتند و امروز شدیدترین دشمنی‌ها را علیه ملت ایران روا می‌دارند.

وی با بیان اینکه بیش از پیش نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان بزرگترین میراث شهدا هستیم، افزود: مردم ایران فرهنگ ایثار و شهادت را با جان و دل باور دارند و گذشتن از خود در راه خدا را افتخاری عظیم می‌دانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است، عنوان کرد: نسل جوان باید بداند فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی شده است.

پاکاری با اشاره به نقش شهدا در شکل‌گیری و تکوین انقلاب شکوهمند اسلامی، اضافه کرد: دهه فجر فرصت خوبی است تا از فجرآفرینان به عنوان صاحبان اصلی این ایام یاد کنیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان ۶۳ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، یادآور شد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی یکی از برنامه های شاخص بنیاد شهید در دهه فجر است.

این مقام مسئول از برگزاری یادواره ۶۳ شهید گیلانی دوران انقلاب اسلامی همزمان با ۱۷ بهمن‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم محوری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولام در گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403