شهرداری جوان ارومیه همچنان تیم بدون شکست لیگ یک والیبال کشور


شهرداری جوان ارومیه همچنان تیم بدون شکست لیگ یک والیبال کشور

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه امروز دوشنبه با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل تیم «اودیما نور» مازندران در هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور همچنان تیم بدون شکست این رقابت‌ها لقب گرفت.

این دیدار امروز دوشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و در جریان آن تیم شهرداری ارومیه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ بر حریف مازندرانی خود چیره شد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه هفته گذشته در یازدهمین دیدار لیگ دسته یک کشور به پیروزی خارج از خانه مقابل تیم نیروی زمینی رسید و با کسب این پیروزی تا پایان هفته دوازدهم این رقابت ها با ۳۶ امتیاز کامل از ۱۲ پیروزی در صدر گروه یک قرار دارد.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت‌های دسته یک کشور حضور یافته‌است.

در هفته سیزدهم این‌رقابت ها تیم شهرداری جوان‌ارومیه روز جمعه چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۵ میهمان تیم فرش گل نقش آران و بیدگل است.

امسال رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با حضور ۲۱ تیم در ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه ۲ این مسابقات با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، ادیما نور، گل‌نقش آران بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج هم‌گروه است.

در گروه یک این مسابقات نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.

تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.

دور برگشت بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور «یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی» از ۲۳ دی ماه جاری آغاز شد و رقابت‌های آن ساعت ۱۵ روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه هفته پایانی دور برگشت با ۹ دیدار پیگیری خواهد شد.

در پایان دور مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود می‌کنند و از گروه ۹ تیمی، دو تیم آخر و از گروه ۱۰ تیمی، سه تیم آخر به رقابت های دسته دوم نزول می‌کنند.

مرحله اول پلی‌آف لیگ دسته یک مردان روزهای جمعه ۲۵ و دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، دوشنبه پنجم اسفندماه انجام می‌شود.

همچنین مرحله دوم پلی‌آف روزهای جمعه نهم و دوشنبه ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز جمعه ۱۶ اسفندماه بازی‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله سوم پلی‌آف نیز در روزهای دوشنبه ۱۹ و جمعه ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم برای معرفی قهرمان لیگ دسته یک، این مسابقه روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس