آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع‌آوری کمک های مردمی


آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع‌آوری کمک های مردمی

مظاهری گفت: این نهاد آماده دریافت کمک‌ های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ منظور یاری رساندن به سیل‌ زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «علی حسن مظاهری» ظهر امروز (۳۰ دی) در جمع خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌ زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌ کنیم تا آستین همت بالا بزنند و برای کمک و یاری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان مشارکت کنند.


رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، اظهار داشت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در مراکز نیکوکاری این نهاد در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان به‌منظور کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درگاه‌های دریافت کمک‌های نقدی برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان دستوری #1*8877*تحت عنوان «کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان» است که به‌صورت سراسری بوده و تمامی واریزهای صورت گرفته در یک حساب در ستاد مرکزی تمرکز خواهد یافت.

مظاهری واریز کمک‌های نقدی به شماره‌حساب 3333 را از دیگر راه‌های مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان برای سیل‌زدگان دانست و یادآور شد: شماره کارت مجازی 6037997900001000 نیز ویژه کمک‌های نقدی مردم نیکوکار به سیل‌زدگان است.

رئیس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اقلام ضروری برای مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان گفت: مواد غذایی و آب‌معدنی دارای تاریخ انقضای معتبر، پوشاک و کفش، اقلام بهداشتی با تاریخ انقضای معتبر، کالاهای اساسی و بادوام ازجمله یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون به‌صورت نو و دست‌دوم (قابل‌استفاده)، و لوازم ضروری ازجمله پتو و کالای خواب، لوازم آشپزخانه، موکت و زیرانداز از ضروری‌ترین لوازم موردنیاز در این مناطق است.

وی بار دیگر از مردم خیر و نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد تا با ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، یاریگر هم‌ وطنان سیل‌ زده در استان سیستان و بلوچستان باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس