رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد


رشد 30 درصدی کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

جمالی به کشفیات پنج تن و 137 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان و افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این کشفیات نتیجه زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی و دیگر همکاری ها است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» عصر امروز(۳۰ دی) در نهمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبنای پیشگیری، کنترل، مقابله و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در استان نتایج فعالیت های تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاهی باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید در حوزه اعتیاد هوشمندانه، سیستمی و به دور از سلیقه ای و سنتی عمل کرد.

جمالی با بیان اینکه در بحث اعتیاد و مواد مخدر باید میدانی عمل شود، تصریح کرد: طرح های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باید قابلیت و راهکار اجرایی و عملیاتی داشته باشند و به خروجی دقیق که قابل ارزیابی باشد منجر شود.‌

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه پیچیدگی سیستمی در استان در بحث اعتیاد نداریم، تاکید کرد: برای هرگونه فعالیت در حوزه اعتیاد باید به دور از آمارهای پنهان و پیچیدگی های سیستمی برنامه ریزی و عمل شود.

جمالی به کشفیات پنج تن و ۱۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان و افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این کشفیات نتیجه زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی و دیگر همکاری ها است.

«سید ناصر رضایی» هم گفت: سال گذشته و امسال ۱۷ طرح پژوهشی، تحقیقاتی و پایان نامه در حوزه مواد مخدر و اعتیاد در استان داشته ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه تلاش ها بر این است تا فعالیت ها در حوزه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر تخصصی شده و مردمی باشد و در این رابطه تعداد تشکل های اجتماعی بیشتر و فعال تر عمل می کنند و نقش به سزایی دارند.

وی طرح یاری گران زندگی را یکی از طرح های مهم در مدارس استان دانست و گفت:این طرح در موضوعاتی چون آگاه سازی دانش آموزان از مضرات انواع مواد مخدر و پیشگیری، کنترل، مقابله و مبارزه جدی با اعتیاد و مواد مخدر بسیار موثر است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق