دو ستاره مصدوم رئال در آستانه بازگشت به میادین


دو ستاره مصدوم رئال در آستانه بازگشت به میادین

ادن هازارد و مارکو آسنسیو دو بازیکن مصدوم رئال مادرید امروز به تمرین انفرادی روی چمن پرداختند که خبر فوق العاده ای برای زیدان محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مارکو آسنسیو مدت هاست که به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به دور از میادین است. او کل نیم فصل را از دست داد ولی در یکی دو هفته اخیر دویدن را شروع کرده بود. ادن هازارد نیز از دو ماه پیش و به دلیل مصدومیت در بازی مقابل پی اس جی دیگر نتوانسته برای رئال به میدان برود. او نیز در شرایطی مشابه آسنسیو و پس از چند روز دویدن، امروز با کفش فوتبال وارد چمن شد و به صورت انفرادی به تمرین پرداخت.

دو ستاره مصدوم رئال در آستانه بازگشت به میادین

آسنسیو و هازارد حالا نزدیک تر از همیشه به بازگشت هستند. هنوز مشخص نیست که این دو چه زمانی قادر به همراهی رئال خواهند بود ولی گفته می شود ادن هازارد به دربی برابر اتلتیکو که اول فوریه خواهد بود، می رسد. آسنسیو هم که مصدومیت خطرناک رباط صلیبی را پشت سر گذاشته، با احتیاط و به تدریج در ترکیب رئال قرار خواهد گرفت.

غایب تمرین امروز رئال، سرخیو راموس بود. او به دلیل مصدومیت مچ پا بازی با سویا را از دست داد و قطعا بازی چهارشنبه شب برابر سالامانکا در کوپا دل ری را نیز از دست خواهد داد.

در عوض خامس، گرت بیل و کریم بنزما بدون مشکل تمرین کردند و احتمالا در کوپا دل ری قادر به حضور در میدان خواهند بود. بنزما برابر سویا در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرد ولی بیل و خامس جایی در فهرست 18 نفره نداشتند.

دو ستاره مصدوم رئال در آستانه بازگشت به میادین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا