تیم فوتبال گل ریحان و 20 هفته بدون شکست


تیم فوتبال گل ریحان و 20  هفته بدون شکست

کرج - ایرنا - تیم فوتبال گل ریحان استان البرز بیستمین هفته بدون شکست را پشت سر گذاشت.

رقابت های هفته بیستم فوتبال لیگ دسته یک کشور در حالی برگزار شد که عصر دوشنبه تیم های گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت به مصاف یکدیگر رفتند.

گل ریحانی ها و سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه انقلاب کرج پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی صفر بر صفر زمین بازی را ترک کردند.

این تساوی در حالی رقم خورد که مس رفسنجان صدر نشین روز گذشته در برابر آرمان گهر بازی را واگذار کرده بود و می توانست بهترین فرصت برای شاگردان محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان باشد تا با پیروزی در برابر سرخپوشان بالاتر از مس رفسنجان در صدر جدول قرار بگیرند که این فرصت از دست رفت.

گل ریحان با این تساوی امتیاز خود را به ۳۸ رساند تا بعد از مس رفسنجان در مکان دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار بگیرد.

در دیدار تیم های گل ریحان و سرخپوشان پاکدشت، سرمربیان هر ۲ تیم لب خط با یکدیگر درگیر شده که در نهایت هر ۲ از سوی داور مسابقه با کارت قرمز روبرو شدند.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز در پایان این بازی در گفت وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: شاهد بازی خوبی نبودیم، ۲ الی سه موقعیت مسلم خوب داشتیم که استفاده نکردیم و ۲ امتیاز را از دست دادیم.

بازی جریان عادی خود را طی نمی کرد و سوت های زیادی زده شد، به نحوی که تا بازی می خواست جریان پیدا کند یک سوت زده و بازیکن از حالت عادی خود دور می شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق