استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق


استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق

فدراسیون فوتبال عراق روز جمعه اعلام کرد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون این کشور با توجه اختلافات قضایی با عدنان دارجل، پیشکسوت فوتبال عراق و نامزد سابق ریاست فدراسیون، دسته جمعی استعفا دادند. نوشته استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق

به خاطر دستکاری در انتخابات، استعفای دسته جمعی در فدراسیون فوتبال عراق
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۲
استعفای دسته جمعی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عراق

فدراسیون فوتبال عراق روز جمعه اعلام کرد که اعضای هیات رئیسه فدراسیون این کشور با توجه اختلافات قضایی با عدنان دارجل، پیشکسوت فوتبال عراق و نامزد سابق ریاست فدراسیون، دسته جمعی استعفا دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون عراق ماه ها است که با گروهی از اهالی فوتبال این کشور درگیر بوده است که موضوع آن شکایت علیه عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون و علی جبار معاون او است که متهم به دستکاری در انتخابات فدراسیون فوتبال عراق شده اند.

در روزهای گذشته جلسات مهمی در شهراربیل مرکز استان کردستان شمالی برای یافتن راه حلی برای این موضوع برگزار شد که در آخرین آن ها روز جمعه عباس علوی رئیس کمیته جوانان و ورزش حضور داشت. در بیانیه فدراسیون فوتبال که در خبرگزاری فرانسه منتشر شد آمده است:

” فدراسیون ما برای حل ریشه ای اختلافات و همچنین درصدد موفقیت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفته اند.”

این فدراسیون اعلام کرد کار پس از استعفای اعضای هیات رئیسه فدراسیون طبق روال نرمال ادامه خواهد یافت.

ماجرا این است که عدنال درجال از پیشکسوتان فوتبال عراق و از ستارگان این تیم در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک رئیس فدراسیون و معاون او را متهم به دستکاری در نتایج انتخابات کرده است. در دورانی که درجال و فدراسیون عراق در چالش بودند در نهایت او تصمیم به شکایت به فیفا گرفت و یونس محمود و نشاط اکرم از ستاره های سابق تیم ملی عراق نیز او را همراهی کردند و در نهایت نیز رای فیفا به نفع آن ها صادر شد.

درجال ۶۰ ساله در آخرین مبارزات انتخاباتی برای ریاست فدراسیون فوتبال عراق رقیب عبدالخالق مسعود بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس