ماتیاس ده لیخت: کیه لینی به من گفت که با سرت بازی کن؛ سری آ تفاوت زیادی با اردیویسه دارد


ماتیاس ده لیخت: کیه لینی به من گفت که با سرت بازی کن؛ سری آ تفاوت زیادی با اردیویسه دارد

با مصدومیت دمیرال، ده لیخت به ترکیب اصلی یوونتوس بازگشته است.

طرفداری- مدافع یوونتوس، ماتیاس ده لیخت در مصاحبه خود از توصیه کیه لینی برای خودش و همچنین تفاوت تیم‌های باشگاهی ایتالیا با هلند گفته است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، ده لیخت بعد از عملکرد نه چندان جالب اوایل فصل، اخیرا جای خود را در ترکیب یوونتوس پیدا کرده است. مصدومیت مریح دمیرال در بازی مقابل رم، باعث شد تا ده لیخت تبدیل به بازیکن فیکس شود. مدافع هلندی پس از پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل پارما، از تفاوت میان فوتبال ایتالیا و هلند و قوی‌ترین بودن تیم‌ها در سری آ گفت:

البته که تفاوت زیادی بین بازی در اردیویسه و سری آ وجود دارد، به خصوص در مورد تیم‌های کوچک‌تر. در هلند چهار تیم برتر بسیار خوب هستند اما فکر می‌کنم که اینجا تیم‌های بسیار بهتر از هلند هستند. هر بازی یک آزمون بزرگ برای ما است. پارما بسیار خوب بازی کرد. آن‌ها تیم خوبی دارند. بازی سختی برای ما بود اما در نهایت پیروز شدیم.

همچنین ده لیخت، از هم تیمی خود، جورجو کیه لینی ستایش کرد:

او یک دفاع با تجربه است و می‌داند که چطور باید بازی کند. من جوان هستم و ثبات لازم را ندارم. می‌خواهم در هر نبرد را پیروز شوم، اما گاهی اوقات بهتر است که با فکرم بازی کنم، همانطور که از او یاد گرفته‌ام. همچنین چیزهای زیادی از بونوچی یاد گرفته‌ام. هر دو آن‌ها مملو از تجربه هستند و من سعی دارم تا پیشرفت کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام