اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز پلاس فاش شد


اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز پلاس فاش شد
اطلاعات تازه‌ای از هدفون کاملا بی‌سیم جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز پلاس منتشر شده است. این هدفون قرار است در رویداد آنپکد این شرکت کره‌ای معرفی شود.

گلکسی بادز پلاس ازجمله محصولاتی است که قرار است در رویداد آنپکد سامسونگ معرفی شود. مدتی است که اخباری درباره‌ی این هدفون کاملا بی‌سیم شنیده می‌شود. در ابتدا، شایعه شده بود این ایرباد نویز کنسلینگ فعال دارد. حال یکی از منابع معتبر ازطریق SamMobile جزئیات جدیدی از ایرباد کاملا بی‌سیم سامسونگ فاش کرده است. خبر بد این است که گلکسی بادز پلاس نویز کنسلینگ فعال نخواهد داشت و چنین خبری مطمئنا بسیاری از علاقه‌مندان را ناامید خواهد کرد.

بسیاری از طرفداران سامسونگ بر این باور بودند که گلکسی بادز پلاس قطعا از نویز کنسلینگ فعال بهره می‌برد؛ به‌ویژه بعد از اینکه اپل این قابلیت را به ایرپادز پرو اضافه کرد. با‌این‌حال، سامسونگ تصمیم گرفته است از این قابلیت در ایرباد جدید خود استفاده نکند. کره‌ای‌ها بهینه‌سازی‌هایی در کیفیت کلی صدا انجام داده‌اند؛ اما طراحی دستگاه تفاوتی با مدل فعلی نخواهد داشت.

اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز پلاس فاش شد

ایرباد اصلی باتری ۵۸ میلی‌آمپرساعتی داشت؛ اما گفته شده گلکسی بادز پلاس از باتری ۸۵ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود که کاربر حداکثر می‌تواند ۱۲ ساعت از آن استفاده کند. چنین پیشرفتی برای کسانی‌ خوشایند خواهد بودکه از گلکسی بادز استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربران گفته‌اند هنگام مکالمه با گلکسی بادز از کیفیت تماس چندان راضی نیستند و سامسونگ نیز برای این مسئله تمهیداتی اندیشیده است. گلکسی بادز پلاس از چهار میکروفون استفاده می‌کند که دوبرابر بیشتر از مدل قبلی است. روی کاغذ، به‌نظر می‌رسد این نسخه با نسخه پیشین تفاوت چشمگیری خواهد داشت. بااین‌همه، فقط درصورتی می‌توان این موضوع را تأیید کرد که گلکسی بادز پلاس دقیق بررسی استفاده شود.

تمامی بهینه‌سازی‌ها برای خرید گلکسی بادز پلاس کافی خواهد بود؟ تا اینجا به‌نظر می‌رسد دارندگان نسخه‌ی فعلی گلکسی بادز دلایل کمی برای به‌روزرسانی خواهند داشت؛ چون گلکسی بادز اصلی بسیار کارامد است و توجیهی برای به‌روزرسانی وجود ندارد. علاوه‌بر‌این، ممکن است سامسونگ گلکسی بادز پلاس را به‌عنوان هدیه برای کسانی در نظر بگیرد که گوشی موبایل گلکسی اس ۲۰ را پیش‌خرید کرده‌اند.

اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز پلاس فاش شد

درپایان، باید اشاره کنیم گلکسی بادز پلاس در رویداد آنپکد ١١ فوریه (٢٢ بهمن) درکنار گوشی‌ سامسونگ گلکسی اس ٢٠ و گوشی تاشو جدید گلکسی Z Flip رونمایی خواهد شد.پ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس