کاهش زمان حضور اورژانس در تصادفات شهری و جاده ای استان مرکزی


کاهش زمان حضور اورژانس در تصادفات شهری و جاده ای استان مرکزی

عصر خودرو- رییس مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی زمان حضور تکنسین های اورژانس سر صحنه تصادفات در مناطق شهری را 6 دقیقه و در جاده 12 دقیقه بیان کرد و گفت: نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش زمان حضور در تصادفات شهری و 6 درصد در تصادفات جاده ای حاصل شده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، دکتر پریا بهرامی امروز دوشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی که در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با اشاره به انجام 671 مورد ماموریت جرحی در کیلومتر 20 تا 30 محور دلیجان-اصفهان بیان کرد: آنتن دهی در این محور با مشکلات بسیار مواجه است و لازم است اقدامات لازم برای ارتباط تلفن همراه و بهبود اطلاع رسانی در این محور انجام گیرد.

وی با اشاره به انجام 514 ماموریت در کیلومتر 5 تا 30 محور اراک-بروجرد گفت: در کیلومتر 30 تا 35 محور اراک- بروجرد نیز طی 9 ماهه سال 98، 453 ماموریت و 497 ماموریت نیز توسط اورژانس در کیلومتر 10 تا 30 محور اراک-قم انجام شده است.

بهرامی با اشاره به انجام 443 ماموریت در حوالی امامزاده عباس(ع) محور کمیجان-میلاجرد، بیش از 60 درصد این ماموریت ها را ناشی از تصادف موتورسواران بیان کرد.

وی ماموریت های کیلومتر 30 تا 70 محور اراک-قم را 440 مورد، ماموریت های گردنه قاقان در محور اراک-ازنا را 247 مورد، ماموریت های پیچ خسبیجان محور اراک-خنداب را 224 مورد، ماموریت های کیلومتر 18 تا 30 محور اراک-ایبک آباد و کیلومتر 30 تا 40 محور اراک-گیلی را به ترتیب 218 و 184 مورد عنوان کرد.

بهرامی افزود: 151 مورد از موارد فوت در تصادفات قبل از حضور اورژانس و 3 مورد در زمان حضور تکنسین ها رخ داده است، اما 37 درصد فوت در حوزه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک(منهای دانشگاه علوم پزشکی ساوه و خمین) به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: 546 ماموریت توسط هلال احمر استان در 9 ماهه امسال انجام شده است که 441 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

محمد محمدی افزود: سر صحنه تصادفاتی که هلال احمر حضور پیدار کرده است 68 مورد فوتی به ثبت رسیده و 49 مورد رهاسازی مصدوم در خودرو انجام شده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر در اتوبان ساوه-تهران با 110 مورد ماموریت بیشترین فعالیت و حضور را داشته است، گفت: برای دهه فجر پایگاه ایجان خنداب نیز بهره برداری می شود که با افتتاح آن تعداد پایگاه های هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان به 13 پایگاه می رسد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج