کلاهبردار 20 هزار دلاری در ساری دستگیر شد


کلاهبردار 20 هزار دلاری در ساری دستگیر شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشک فوق تخصص ساکن آمریکا از یک صرافی در ساری 20 هزار دلار کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس ، سردارسید محمود میرفیضی گفت : در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی با جعل عنوان و سوء استفاده از اعتماد وی به ارزش ۲۰ هزار دلار ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود که با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی ، خود را پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی معرفی و پس از جلب اعتماد ، ۲۰ هزار دلار کلاهبردای کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و افزود : همواره افراد کلاهبردار با ظاهری موجه و فریبنده ضمن جلب اعتماد افراد با مهندسی اجتماعی به هدف و مقصود مجرمانه خود می رسند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا