واکنش کلوپ به سرود قهرمانی لیورپولی ها


واکنش کلوپ به سرود قهرمانی لیورپولی ها

سرمربی قرمزها تا زمانی که قهرمانی تیمش مسجل نشده باشد، به چیزی جز تلاش بیشتر فکر نمی‌کند. نوشته واکنش کلوپ به سرود قهرمانی لیورپولی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش کلوپ به سرود قهرمانی لیورپولی ها

کلوپ: هواداران لیورپول می‌توانند جشن بگیرند ولی اعضای تیم نه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۷
واکنش کلوپ به سرود قهرمانی لیورپولی ها

سرمربی قرمزها تا زمانی که قهرمانی تیمش مسجل نشده باشد، به چیزی جز تلاش بیشتر فکر نمی‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برد ۲-۰ تیم کلوپ مقابل منچستریونایتد در آنفیلد، گام بزرگ‌ دیگری در راستای اولین قهرمانی لیورپول در لیگ انگلیس پس از سال ۱۹۹۰ بود.

به گزارش سایت گل، این برد که به لطف گلزنی ویرجیل فن دایک و محمد صلاح به دست آمد، باعث شد هواداران لیورپول سرود قهرمانی سر بدهند. یورگن کلوپ به عنوان سرمربی تیم در واکنش به این موضوع گفته است:

هواداران می‌توانند این سرود را بخوانند. فکر کنم قبلا هم چند باری این کار را کرده باشند. هیچ مشکلی با این قضیه ندارم. همه باید این وضعیت را جشن بگیرند، به جز خود ما. هیچ تغییری ایجاد نشده است؛ ما در همان شرایط قبلی هستیم و فقط سه امتیاز بیشتر داریم. به محض این که حس متفاوتی داشته باشیم، شما را در جریان می‌گذارم ولی فعلا این طور نیست.

با وجود این که کلوپ هیچ چیزی را قطعی نمی‌داند، نتوانست شادمانی خود پس از برنده شدن در دربی شمال غرب انگلیس را پنهان کند.

عجب عملکردی مقابل حریفی با کیفیت یونایتد و چیدمان یونایتد داشتیم. (اوله گونار) سولسشر هم همین را خواهد گفت؛ آن‌ها تلاش کردند ما را اذیت کنند، بازی ما را منحرف کنند، دفاع کنند و بعد ضد حمله بزنند. در برخی از لحظات فوتبال بازی کردند ولی زیاد این طور نبود. در سایر لحظات خلق موقعیت دشوار بود ولی ما به نحو خارق العاده‌ای فرصت ساختیم. نمی‌دانم آیا تیمی به ما می‌رسد یا نه؛ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهم. اول از همه باید به یاد داشته باشیم که این لیگ برتر است. ما پنجشنبه با وولورهمپتون بازی می‌کنیم که چالش خارق العاده دیگری برای ما محسوب می‌شود. ذهنم فضای کافی برای در نظر گرفتن سایر موارد را ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس