تا پایان سال به چند روستا و واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود؟


تا پایان سال به چند روستا و واحد صنعتی خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود؟

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به شتاب گازرسانی در بخش‌های مختلف در استان گفت: تا پایان سال جاری تعداد روستاهای گازدار به 760 مورد و صنایع گازدار به 1353 مورد بالغ خواهد شد و همچنین شهرهای استان از این نعمت خدادادی بهره‌مند خواهند شد.

سید محمود هاشمی، امروز دوشنبه 30 دی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت رسانی و آسایش مردم سرلوحه فعالیت‌های شرکت گاز استان بوده و طی دو سال اخیر سرعت خدمت رسانی به مردم استان افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با گازرسانی به شهرهای نهبندان، شوسف، درح و دیهوک همه شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند، افزود: با اتمام گازرسانی به شهرها تمام توان خود را صرف گازرسانی به روستاها و صنایع و توسعه زیرساخت‌های شهری کردیم.

به گزارش ایسنا، هاشمی اظهار کرد: در بخش گازرسانی به روستاها کار مضاعف و جهادی طی دو سال اخیر انجام شده به نحوی که تنها در سال گذشته تعداد 200 روستا گازدار شد که این حجم گازرسانی 7 برابر میانگین سنوات گذشته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود 270 روستا نیز در سال‌جاری گازدار شود، بیان کرد: مقایسه 290 روستای گازدار طی عمر 11 ساله شرکت منتهی به ابتدای سال 97 ، نسبت به 470 روستای گازدار شده صرفاً در دو سال اخیر مبین رشد فزاینده اقدامات در حوزه گازرسانی به روستاها را نشان می‌دهد.

هاشمی اظهار کرد: این روند رو به رشد را در بخش صنعتی نیز شاهد بودیم به طوریکه تنها در سال گذشته 491 واحدهای صنعتی از نعمت گاز بهره مند شده که این تعداد صنعت تقریبا برابر مجموع صنایع گازدار طی 11 سال گذشته است.

354 واحد صنعتی گازدار می‌شوند

وی افزود: امیدواریم 354 واحد صنعتی نیز طی سال جاری گازدار شود؛ بنابراین تا پایان سال جاری مجموعاً 1353 واحد صنعتی تولیدی و خدماتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: این حجم گازرسانی در بخش صنعتی و روستایی موجب رونق صنعت و در روستاها موجب رضایت مردم و آسایش آن‌ها مخصوصا در روزهای سرد زمستان شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی را از این نعمت پاک و خدادادی بهره‌مند سازیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: بدون شک این جهش گازرسانی در دو سال اخیر نتیجه حمایت‌های مستمر شرکت ملی گاز ایران و تزریق به موقع منابع مالی، تلاش بی وقفه کارکنان متعهد و خستگی ناپذیر شرکت گاز استان و همکاری‌های تمامی مسئولین استانی و شهرستانی و استانداری بوده که توانسته‌ایم این نعمت الهی را تقدیم صاحبان صنایع و اهالی روستاهای استان کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی