مشخصات ال جی W20 برملا شد؛ 3 گیگابایت رم و اندروید 9


رسانه کلیک – گوشی ال جی W20 در گوگل پلی کنسول مشاهده شد. مشخصات ال جی W20 به تامین قدرت آن توسط چیپست Spreadtrum SC9863A اشاره می کند. در ژوئن سال گشته میلادی شرکت ال جی از گوشی W10 رونمایی کرد (ال جی W10 به همراه W30 و W30 پرو رونمایی شد). به نظر می […] نوشته مشخصات ال جی W20 برملا شد؛ 3 گیگابایت رم و اندروید 9 اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – گوشی ال جی W20 در گوگل پلی کنسول مشاهده شد. مشخصات ال جی W20 به تامین قدرت آن توسط چیپست Spreadtrum SC9863A اشاره می کند.

در ژوئن سال گشته میلادی شرکت ال جی از گوشی W10 رونمایی کرد (ال جی W10 به همراه W30 و W30 پرو رونمایی شد). به نظر می رسد این شرکت کره ای در حال توسعه ال جی W20 است. به تازگی این گوشی هوشمند در گوگل پلی کتسول مشاهده شده که مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. ال جی قصد دارد با عرضه محصولات سری W، در بخش گوشی های پایین رده به موفقیت دست پیدا کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ال جی W20 به چیپست اقتصادی Spreadtrum SC9863A مجهز می شود که آن را 3 گیگابایت رم همراهی می کند. صفحه نمایش مورد استفاده در این گوشی هوشمند از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد و تراکم پیکسلی آن به 320 پیکسل در هر اینچ می رسد. در این لیست، تصویری از محصول آینده ال جی نیز به چشم می خورد.

مشخصات ال جی W20 برملا شد؛ 3 گیگابایت رم و اندروید 9

مشخصات ال جی W20 برملا شد؛ 3 گیگابایت رم و اندروید 9

نمایشگر ال جی W20 حاشیه های کمی در اطراف خود دارد، البته این حاشیه در بخش پایینی بیشتر است. در بالای نمایشگر برش قطره ای به چشم می خورد که دوربین سلفی را میزبانی می کند. در حالت کلی می توان طراحی پنل جلویی آن را مناسب ارزیابی کرد. متاسفانه در این لیست تصویری از پنل پشتی گوشی آینده ال جی به چشم نمی خورد.

این گوشی اقتصادی به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای مجهز می شود. به احتمال زیاد شناختی از پردازنده ال جی W20 ندارید. پردازنده Spreadtrum SC9863A در سال 2018 معرفی شد. این پردازنده از 8 هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره می برد و دارای پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322 است. انتظار می رود این دستگاه با قیمتی نزدیک به 126 دلار وارد بازار شود.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا