کشف افزون بر یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در یزد


کشف افزون بر یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در یزد

یزد- ایرنا- معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس عبوری یک میلیارد و 200 میلیون ریال پارچه قاچاق کشف شد.

سرهنگ محمود میرحسینی افزود: ماموران هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری، این اتوبوس مسافربری را که از جنوب کشور عازم مازندران بود، برای بازرسی متوقف کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۲۲ هزار و ۸۶۰ کیلوگرم پارچه بدون مجوز و قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

۱۹ دی ماه جاری ماموران در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس عبوری تعدادی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند که در این ارتباط یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد و متهم قصد انتقال این محموله را از جنوب شرق کشور به تهران داشت و این محموله شامل ۶۵۰ قلم انواع کالای قاچاق شامل پارچه، کفش و پوشاک است.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضاً راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روزان حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها