48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود


48 پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

ایلام- ایرنا- فرماندار ایلام گفت: امسال در دهه فجر 48 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 328 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

خیراله گراوند روز دوشنبه در نشست بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال و ۳۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی افزود: مسوولان همه دستگاه های اجرایی شهرستان و نهادهای مردمی ایلام با هم افزایی و نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت فعال داشته باشند.

فرماندار ایلام تاکید کرد: کیفیت ‌بخشی به برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد چرا ‌که هدف اصلی برنامه‌ها آشنایی مخاطب و تاثیرپذیری آنها از انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانبهای آن است.

گراوند به ایجاد امنیت در این ایام بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی به حوزه های مربوطه ابلاغ می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات آبروی نظام و کشور و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی است و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور مهم است.

فرماندا ایلام بیان اینکه آرمان ها و اهداف نظام اسلامی باید بر منافع فردی ارجحیت داشته باشند، افزود: هرگونه تخطی از قانون، موجب تغییر در نگرش مردم می شود و در مشارکت آنان در این عرصه موثر است.

گراوند نقش ارزشمند مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: در جشن های این ایام باید محوریت مردمی مد نظر قرار گیرد و این مهم بیش از پیش برجسته شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: ۱۲ کارگروه اجرایی دهه فجر برای اجرای برنامه ها تشکیل می شوند که شامل کارگروه اصناف و بازاریان، مساجد و تشکل های دینی و مردمی، ایثارگران، بسیج،روستایی و عشایری، زنان و خانواده، دانش آموزی، فضاسازی و مدیریت شهری، کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، همیاری و خدمات رسانی و اماکن مقدس است.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: دهه فجر به عنوان روزهای جشن و عید انقلاب فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت و همدلی و ابراز علاقه و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: دهه فجر به عنوان روزهای جشن و عید انقلاب فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت و همدلی و ابراز علاقه و وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی نهضت انقلاب اسلامی با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۹۸ همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام چراغی پور تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و مسئولان برای تقویت و باشکوه برگزار کردن این آیین باید همکاری و همراهی لازم را داشته و از ظرفیت های موجود برای مشارکت حداکثری آحاد جامعه استفاده کنند.

وی یادآور شد: زنگ انقلاب نیز در یکی از مدارس ایلام نواخته می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !