مشکلات اقتصادی نباید باعث از بین رفتن فضیلت‌های مردم هرمز شود


مشکلات اقتصادی نباید باعث از بین رفتن فضیلت‌های مردم هرمز شود

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: فضیلت‌های مردم هرمز آن روح ولایت مداریشان است و مشکلات اقتصادی نباید باعث از بین رفتن این فضیلت‌ها شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری جزیره هرمز اظهار داشت: گاهی اوقات صحبتهایی از سواحل هرمز می شود که موجب تخریب چهره این منطقه می گردد که این گونه اقدامات کار دشمن بوده و باید جلوی آن را گرفت.

وی با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر به منظور تسریع در انجام امور عمرانی و آبادانی جزیره هرمز، افزود: امروز یکی از نیازهای مهم در این جزیره ایجاد زیرساخت های گردشگری است و توسعه گردشگری موجب ارتقاء اقتصاد مردم می شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه الگوی گردشگری کیش مناسب جزیره هرمز نیست، گفت: امروز گردشگری یک صنعت درآمدزا و اشتغالزا در دنیا است و این صنعت با توجه به جاذبه های گردشگری هرمز باید حفظ فرهنگ مردم در این منطقه تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه باید در تمام پروژه های جزیره هرمز ۹۰ درصد از نیروهای خود این منطقه استفاده شود، افزود: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر توسعه جزیره هرمز دارندو مطمئن باشید که در این مرحله جدید با دستور رهبر معظم انقلاب شاهد یک تحول عظیم در جزیره هرمز خواهیم بود.

مشروعیت نماز جمعه متصل به ولایت است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اهمیت نماز جمعه، گفت: نماز جمعه یک کنگره هفتگی و یک نماز عبادی و سیاسی است که مشروعیت آن متصل به ولایت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: نماز جمعه بازوی ولایت است و شوکت آن ، شوکت انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم از تلاش های حجت الاسلام دری امام جمعه سابق هرمز تقدیر و حجت الاسلام بهزادی به عنوان امام جمعه جدید این جزیره معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش