امداد رسانی به 132 نفر گرفتار در برف شهرستان دلفان


امداد رسانی به 132 نفر گرفتار در برف شهرستان دلفان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به 132 نفر و رهاسازی 58 خودرو گرفتار در برف در مناطق کوهستانی دلفان و محور دلفان- نهاوند خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به ۱۳۲ نفر و رهاسازی ۵۸ خودرو گرفتار در برف در مناطق کوهستانی دلفان و محور دلفان- نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی مشکلاتی در محورهای مواصلاتی برای هموطنان عزیزمان در استان به وجود آمد که با تلاش و کوشش امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: در جریان بارش برف و کولاک مناطق کوهستانی شهرستان دلفان و در محور مواصلاتی دلفان به نهاوند در ساعت ۸:۳۰ صبح ۲۸ دی ماه تا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه ۲۹ دی ماه در ۴ مرحله به ۱۳۲ نفر امدادرسانی شد و همچنین ۵۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۲۸ نفر از همشهریان عزیز اسکان داده شدند که در بین حادثه‌دیدگان تعداد ۷۵ عدد بیسکویت، ۲۷ بسته خرما ۲۰۰ گرمی، ۷ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی به در راه ماندگان متأثر از برف و کولاک ارائه شد.

رضایی یادآور شد: با توجه به بارش‌های اخیر در استان از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !