هشتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود


هشتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «علوم شناختی» فرصتی مناسب برای گردهمایی صاحبنظران و فرهیختگان داخلی و خارجی در این حوزه است.

هشتمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شودبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، برقراری تعاملات علمی برای توسعه و گسترش فعالیت‌های پژوهشی و همکاری‌های بین‌رشته‌ای هدف از برپایی این رویداد است. این همایش بین المللی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فروردین سال آینده توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

در این همایش مباحث علمی و پژوهشی در قالب سخنرانی و میزگرد‏های علمی، کارگاه‌های آموزشی و ارائه مقالات به صورت سخنرانی و پوستر مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

عصب شناسی شناختی، روان شناسی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، زبان‌شناسی شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی، مدل‌سازی شناختی، بازتوانی شناختی، عصب‌شناسی بالینی، شناخت اجتماعی، ارزیابی شناختی، علوم شناختی و رسانه، علوم شناختی و طراحی و خلاقیت از محور‌های این رویداد علمی عنوان شده است.

علی‌رضا مرادی رییس این همایش معتقد است؛ برگزاری این همایش علمی با حضور فرهیختگان، صاحبنظران برجسته داخلی و خارجی و نیز جوانان محقق و دانشجویان فرصتی را فراهم می‌کند تا دستاورد‌های ارزشمند علمی از پژوهش‌های بنیادی یا مطالعات کاربردی در قالب محور‌های همایش در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

مرادی می‌گوید: علوم شناختی شاهراه تلاقی علوم اعصاب، شاخه‌های مختلف پزشکی از جمله تصویربرداری مغزی، روانپزشکی، پزشکی سالمندان و علوم مهندسی و رایانه، زبان‌شناسی شناختی، فلسفه ذهن، آموزش و پرورش شناختی، روانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی است و از این رو فرصتی است تا طیف وسیعی از متخصصان رشته‌های مذکور به بحث و تبادل نظر و نقد و بررسی یافته‏‌های علمی بپردازند.

این همایش توسط موسسه آموزش عالی علوم شناختی ۲۷ تا ۲۹ فروردین سال آینده با مشارکت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، دانشگاه شهید بهشتی و نیز همکاری دانشگاه‌ها و نهاد‌های علمی و پژوهشی مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...