تیم های برتر اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می گیرند


تیم های برتر اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می گیرند

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت : بسیج پتانسیل بالقوه ای برای تولید دانش و علم بوده و از این جهت نفرات برتر اولین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان گلستان مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار خواهند گرفت .

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان صبح امروز دوشنبه 30 دیماه در جمع مدیران سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان اظهار کرد : فضای مجازی را باید ویژه دریابیم ، الان تمام تحولات در حوزه رسانه و فضای مجازی اتفاق می افتد و این فضا نقش گسترده ای در شکل دهی و هدایت افکار عمومی دارد.

غفاری بسیج را یک پتانسیل بالقوه و بالفعل در کشور دانست و افزود : سرمایه های انسانی خوبی در بدنه بسیج هستند که باید شناسایی شده و با آموزش و هدایت آنها به سمت نقش های اصلی کشور نظیر عرصه علم و فناوری اقدامات اساسی برای کشور انجام داد.

وی تاکید کرد : از اینکه بسیج پیشگام برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی شده تشکر می کنم و این کار بسیار خوبی است و قطعا ما هم از این رویداد تمام قد حمایت خواهیم کرد .

رئیس پارک علم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد : نگاه برگزار کنندگان این رویداد صرف برگزاری آن در همین دو روز نباشد ، باید کار آموزشی و دورهمی های علمی با شرکت کنندگان در این رویداد را سالانه تداوم دهید تا در سالهای بعدی اتفاقات خوبی بیفتد .

غفاری اذعان کرد : نباید از دانشگاه ها و مدارس غفلت کنیم ، افرادی در این دو نهاد داریم که علاقه عجیبی به نخبگی و تولید و اختراع داشته و وقت و انرژی زیادی هم دارند اما نهادی که بتواند آنها را هدایت کند نیست اما سازمان فضای مجازی بسیج گلستان می تواند از این ظرفیت بهره ببرد .

وی ادامه داد : تیم های برتر سه بخش این رویداد یعنی انیمنشن ، بازی و موشن گرافیک مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار خواهند گرفت و به مرکز رشد پارک معرفی و می توانند تسهیلاتی بین 10 تا 100 میلیون تومان و سیار حمایتها دریافت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور توجه به مقوله علم می باشد ، گفت : پتانسیل استان گلستان در زمینه IT خیلی زیاد است ولی باید این استعدادها کشف شده و بعد از این رویداد آنها را رها نکنیم .

غفاری به امتیازات عضویت در پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت : وام های کم بهره چهاردرصدی با معرفی نامه پارک در اختیار صاحبان ایده قرار خواهد گرفت ، همچنین بعد از تولید محصول نیز برای ثبت و تجاری سازی آن و اینکه تبدیل به یک بیزینس شود ، پارک همکاری های لازم را انجام می دهد.

/گلستان ما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق