الین ویر؛ سفینه ای روی میز کار! (+فیلم و تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – الین ویر نامی شاخص در زمینه تولید انواع لپ تاپ و تجهیزات جانبی ویژه بازی های رایانه ای است. این برند اخیرا از یک ماوس بی سیم مثال زدنی در کیفیت و طراحی رونمایی کرده که 610M نام دارد. ماوس مذکور حدود 410 گرم وزن دارد و همانطور که در تصاویر مشاهده می شود طراحی فوق العاده زیبایی را نیز همراه خود دارد. لوگوی الین ویر و...

مجله آنلاین موبنا – الین ویر نامی شاخص در زمینه تولید انواع لپ تاپ و تجهیزات جانبی ویژه بازی های رایانه ای است. این برند اخیرا از یک ماوس بی سیم مثال زدنی در کیفیت و طراحی رونمایی کرده که 610M نام دارد. ماوس مذکور حدود 410 گرم وزن دارد و همانطور که در تصاویر مشاهده می شود طراحی فوق العاده زیبایی را نیز همراه خود دارد.

لوگوی الین ویر و نورپردازی خلاقانه آن چیزی شبیه به یک سفینه فضایی را روی میز کار قرار خواهد داد. طراحی ارگونومیک الین ویر به گونه ای است که بر اثر زمان طولانی استفاده، کمتر موجب ناراحتی و خستگی دست کاربر می شود.

الین ویر؛ سفینه ای روی میز کار! (+فیلم و تصاویر)

برای کاربران راست دست و چپ دست قابل استفاده است. سنسور فوق پیشرفته ای که در آن کار گذاشته شده از نوع 16000 دی پی آی بوده و حساسیت و سرعت پاسخگویی بسیاری بالایی دارد.

الین ویر؛ سفینه ای روی میز کار! (+فیلم و تصاویر)

7 دکمه قابل برنامه ریزی روی آن مشاهده می شود. اسکرول ماوس دارای قابلیت تنظیم است. باتری داخلی قابل شارژ آن تا 350 ساعت با یکبار شارژ در وضعیت فعال قرار خواهد داشت. کاربران همچنین می توانند از اتصال باسیم نیز استفاده کنند.

این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت 99.99 دلاری دارد.

الین ویر؛ سفینه ای روی میز کار! (+فیلم و تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر