مدیریت بوی نامطبوع خورهای شهر بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است


مدیریت بوی نامطبوع خورهای شهر بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است

عضو کمیسیون خدمات شهری وبهداشت شورای اسلامی شهربندرعباس گفت: بوی نامطبوع حوزه های بندرعباس که سبب نارضایتی بسیاری از شهروندان بندرعباس شده بود با تلاش شبانه روزی شهرداری بندرعباس و اداره آب وفاضلاب و لایروبی حوزه های سطح شهر در حال مدیریت شدن است.

آبتین امیری صبح امروز(۳۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: در پی بازدید اعضا شورای اسلامی شهربندرعباس و نشستهای متعدد با اداره آب وفاضلاب و مکاتبات صورت گرفته و با مدیریت این اداره لایروبی های حوزه های سطح شهر بندرعباس در چند مرحله فاز شروع شد.

وی اظهار کرد: پس از انجام اقدام بهداشتی لازم پاکسازی کامل این حوزه ها اجرایی شد که جا دارد از همکاری اداره آب و فاضلاب استان دراین خصوص تشکر شود.

امیری بیان کرد: مهار هر نوع بوی نامطبوع حوزه های سطح شهر بواسطه لایروبی امری موقتی است و تازمانی که بحث فاضلاب شهری، شهربندرعباس بهطور جدی و کارسناسی به جمع بندی نرسد واجرایی شود باز شاهد بروز مشکل خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مانع در مسیر تحقق اجرای کامل طرح فاضلاب شهری در شهر بندرعباس کمبود اعتبار استانی در این خصوص است که رفع این مشکل اراده نهادهای فرادست را می طلبد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان