جذابیت لیگ یک به شرایط یکسان تیم‌هاست/ همه تمرکز خود را گذاشته‌ایم مقابل سرخپوشان پیروز شویم


جذابیت لیگ یک به شرایط یکسان تیم‌هاست/ همه تمرکز خود را گذاشته‌ایم مقابل سرخپوشان پیروز شویم

سرمربی تیم گل ریحان گفت: برخی از تیم‌ها در جذب بازیکن عمکلرد خوبی داشتند ما هم تلاش کردیم در نقاطی که ضعف داریم با برنامه‌تر باشیم تا بتوانیم روند پیروزی‌های خودمان را ادامه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصرتی، سرمربی تیم گل ریحان، درباره کیفیت لیگ دسته یک فوتبال در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: 21 هفته از لیگ سپری شده و خوشبختانه بازی‌ها روند خوبی را در این مدت طی کردند. امسال هم فکر می‌کنم کیفیت به مراتب خیلی بهتر شده است و تیم‌ها همه با برنامه هستند در یارگیری خیلی سنجیده عمل کردند.

او اضافه کرد: در نیم فصل دوم هم این روند با شرایط ایده آل‌تری ادامه یافت برخی از تیم‌ها مربی خود را تغییر دادند و برخی از تیم‌ها در جذب بازیکن عمکلرد خوبی داشتند ما هم تلاش کردیم در نقاطی که ضعف داریم با برنامه‌تر باشیم تا بتوانیم روند پیروزی‌های خودمان را ادامه دهیم.

سرمربی گل ریحان در مورد شانس صعود تیمش به لیگ برتر گفت: یکی از جذابیت‌های لیگ دست یک این است که تکلیف تیم‌ها به دلیل شرایط یکسانی که دارند و تقریبا پایاپای پیش می‌روند قهرمان فصل مشخص نیست. ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر تمام تمرکز ما دیدار با سرخپوشان پاکدشت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق