110 پروژه عمرانی و خدماتی دلگان در دهه فجر راه اندازی می شود 


110 پروژه عمرانی و خدماتی دلگان در دهه فجر راه اندازی می شود 

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نبض جازموریان، در مسیر توسعه در سال محرومیت زدایی می تپد گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرای بیش از 110 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با 710 میلیارد ریال در دلگان در بهمن ماه 98 به مناسبت دهه مبارک فجر از برکات ارزشمند نظام اسلامی و خدمات دولت است.

مجتبی شجاعی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: آغاز عملیات اجرای گازرسانی به دلگان با 260 میلیارد ریال از برنامه های شاخص این ایام است.


وی بیان کرد: بهره برداری و افتتاح پست برق چاه علی با 100 میلیارد ریال و بهره برداری از 1500 هکتار آبیاری تحت فشار با 180 میلیارد ریال، افتتاح 70 واحد مسکونی محرومین با 40 میلیارد ریال و کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح آبخیزداری از محل صندوق توسعه ملی با 55 میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه های گرامی داشت دهه فجر در دلگان هستند.


وی ادامه داد: افتتاح و آغاز عملیات اجرای 17 طرح عمران شهری در گلمورتی و چگردک با 76 میلیارد ریال اعتبار و افتتاح چندین طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید و... از دیگر خدمات نظام و دولت در منطقه محسوب می شوند.


فرماندار دلگان اظهار کرد: افتتاح 3 فضای آموزشی با 30 میلیارد ریال اعتبار و چندین طرح بهداشتی و درمانی، مخابراتی، برق رسانی و ... از برکات دیگر نظام اسلامی و خدمات دولت در منطقه هستند.


شجاعی گفت: امید آفرینی و تلاش برای رفع محرومیت ها در کنار اجرای منویات مقام معظم رهبری و محقق ساختن برنامه های نظام در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دلگان مدنظر هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه