جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول اعطاء شد


جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول اعطاء شد

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات روز یکشنبه 29 دی ماه با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد. رویکرد این همایش ملی و شعار آن «ارزش آفرینی کسب و کارهای...

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات روز یکشنبه ۲۹ دی ماه با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.
رویکرد این همایش ملی و شعار آن «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها» در قالب سه محور «علمی – فناورانه»، «مدیریتی – اقتصادی» و «اجتماعی – فرهنگی» عنوان شده است.
در این رویداد که یکی از بزرگترین و معتبرترین گردهمایی های مدیران فناوری اطلاعات کشور است، جوایز ملی فاب(فناوری اطلاعات برتر)، مبفا(مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت های تحول آفرین به برگزیدگان این حوزه اعطا شد و شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت «جایزه شرکت تحول آفرین برتر» شد.
گفتنی است، جایزه شرکت های تحول آفرین به منظور شناسایی و تجلیل از شرکت های فعال فناوری اطلاعات که نقش بسزایی را در پیاده سازی و کاربست فناوری اطلاعات در کشور ایفا می کنند و برخی از آنها خود منشا ایجاد تحول در ماهیت فناوری اطلاعات یا کاربست صحیح آن در کسب‌ و کار هستند، اعطا می شود.
یکی از اهداف اعطای این جایزه، حساس سازی و آگاهی رسانی بخش حاکمیت و مدیران عالی کشور درباره اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک اهرم تحول آفرین در حوزه های مختلف عنوان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)