رفتار سخاوتمندانه باورنکردنی اردک با ماهی‌ها! +عکس و فیلم


رفتار سخاوتمندانه باورنکردنی اردک با ماهی‌ها! +عکس و فیلم

ویدئوی غذادادن یک اردک به تعدادی ماهی تاکنون میلیون‌ها بیننده داشته است.

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که رفتار سخاوتمندانه یک اردک با ماهی‌ها را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در این ویدئو این اردک در حال غذادادن ماهی‌ها دیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار موجب حیرت کاربران زیادی شد و بلافاصله کاربران به صورت گسترده اقدام به بازنشر آن کردند.

این ویدئو اولین بار در یک پیج معروف فیسبوک با کپشن " یک اردک در حال غذادادن به ماهی‌ها از ظرف غذای خود" منتشر شد. در ویدئوی منتشر شده این اردک در حالی که در داخل یک محفظه پر از غذا روی یک برکه آب ایستاده دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان با منقار خود مقداری غذا از داخل ظرف برداشته و در داخل آب و به دهان ماهی‌ها می‌ریزد.

رفتار سخاوتمندانه باورنکردنی اردک با ماهی‌ها! +عکس و فیلم

در حالی که هنوز محل و زمان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نیست، اما این ویدئو اولین بار شنبه هفته گذشته در پیج فیسبوک معروف "Dias e Noites De Pesca " که متعلق به یک ماهیگیر برزیلی است منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو ۲۸۰۰۰۰ مرتبه بازنشر شده و هزاران کامنت دریافت کرده است. ویدئوی مذکور همچنین در توئیتر نیز به اشتراک گذاشته شد.

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران رفتار سخاوتمندانه این اردک را درسی بزرگ برای انسان دانستند. یکی از کاربران نوشت: «این اردک هیچ وجه اشتراکی با ماهی‌ها ندارد (دو جانور متفاوت هستند)، اما ببینید چه سخاوتمندانه و بی منت غذای خودش را با آن‌ها تقسیم می‌کند!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است