محمد محیی: نیرو‌های ائتلاف آمریکایی باید به خروج از عراق فکر کنند


محمد محیی: نیرو‌های ائتلاف آمریکایی باید به خروج از عراق فکر کنند

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق با حمایت از تصمیم پارلمان و دولت عراق برای بیرون کردن نیرو‌های تروریست آمریکایی و خارجی از عراق اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف باید به خروج از عراق فکر کنند.

محمد محیی: نیرو‌های ائتلاف آمریکایی باید به خروج از عراق فکر کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، گردان‌های حزب الله عراق با حمایت از تصمیم دولت و پارلمان عراق برای بیرون کردن نیرو‌های تروریست آمریکایی و خارجی از عراق اعلام کرد این گروه حملات بیشتری انجام نخواهند داد.

محمد محیی، سخنگوی حزب الله عراق گفت: «در حال انجام دادن حملاتی در داخل عراق و سوریه علیه تهدید داعش هستیم. حزب الله بعد از قرار گرفتن در فهرست گروه‌های تروریستی، بسیار مورد حمله آمریکا قرار گرفت، اما در حال مخفی شدن نیستیم.»

سخنگوی حزب الله عراق اعلام کرد این گروه به فعالیت‌های خود در بخش‌های سیاسی، اجتماعی و دیگر بخش‌ها ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: صدر از تصمیم دولت عراق برای مقابله با خرابکاران حمایت کرد

محمد محیی گفت: «صبر می‌کنیم تا ببینیم آمریکا در منطقه چه کاری انجام می‌دهد، ولی نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف باید به خروج از عراق فکر کنند.»

سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق افزود آن‌ها فرزندان این خاک هستند و به تلاش علیه تجاوز آمریکا و حضور غیرقانونی آن ادامه خواهند داد.

پارلمان عراق پنجم ژانویه در جلسه‌ای ویژه و با رای اکثریت نمایندگان طرح خروج نیرو‌های بیگانه از این کشور را در واکنش به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست ارتش تروریست آمریکا و به فرمان دونالد ترامپ، تصویب کرد.

پس از ترور شهدای مقاومت و مصوبه پارلمان عراق برای خروج نیرو‌های آمریکا از این کشور، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، و همچنین رهبران گروه‌های مقاومت، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی علیه آمریکا شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج