سونی باید نام گجت‌هایش را عوض کند


سونی باید نام گجت‌هایش را عوض کند

بسیاری از تحلیل‌گران در فضای مجازی اعلام کردند علت فروش پایین گجت‌های سونی استفاده از نام‌های نامناسب است.

سونی باید نام گجت‌هایش را عوض کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصولات شرکت سونی همواره زبان زد عام و خاص بوده و همواره کاربران از این شرکت با محصولات با کیفیت و ماندگار یاد می‌کنند. این روزها شاید تنها محصولی از شرکت سونی که همه افراد آن را می‌شناسند، کنسول‌ بازی این شرکت است؛ اما در گذشته این چنین نبود و سونی با عرضه محصولاتی مانند واکمن یا تلویزیون‌های Trinitron خود دنیای فناوری را تغییر داده بود. در سال‌های گذشته سونی تنها به ساخت کنسول شهرت نداشت و در تمامی زمینه‌های مربوط به تکنولوژی فعالیت داشت.

واکن ساخته شده توسط این شرکت دنیای موسیقی را تغییر داد و کاربران را با روش‌های نوین پخش موسیقی در هر زمان و مکانی آشنا ساخت؛ هرچند هنوز هم همین طور است و سونی در کنار سایر شرکت‌ها در حال توسعه محصولات خود است. یکی از محصولات این شرکت که شاید بتوان گفت حتی بهتر از ایرپادهای شرکت اپل است، هدفون بی سیم WF-1000XM3 است که توسط سونی ساخته شده اما به دلیل برخی از مسائل که بسیار سطح پایین هستند، هرگز وارد گردونه رقابت با ایرپاد شرکت اپل نشد.

سونی باید نام گجت‌هایش را عوض کند

بسیاری از تحلیل گران دنیای فناوری بر این باورند که گجت‌های جدید شرکت سونی تنها به دلیل نداشتن نام مناسب با شکست مواجه شده‌اند وگرنه از نظر کیفیت حتی با شرکت‌های بسیار بزرگ جهان برابری می‌کنند. استفاده از نام‌هایی نظیر WF-1000XM3 یا GP-VPT2BT برای گجت‌های این شرکت باعث شده است کمتر کاربری حتی تاکنون آن را شنیده باشد.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین و باتری گوشی‌های سامسونگ گلکسی A31 و A41 فاش شد

با این حال هدفون بی سیم شرکت سونی یکی از برترین ایرپادهای موجود در بازار است و تا اینجای کار هم فروش بدی ندشته اما فروش این محصول نسبت به فروش ایرپاد شرکت اپل هیچ است. بسیاری از تحلیل گران به سونی نام‌های جدید را برای هدفون‌هایش پیشنها داده‌اند و باید منتظر بود و دید که سونی کدام یک از آن‌ها را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو